کد خبر 1520890
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۱
بریکس

مدیر سایت انتخاب خطاب به جبهه انقلاب نوشته است: «جوری سرمست هستند که گویی حق وتو در سازمان ملل را گرفته‌اند»!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: سایت مدعی اصلاحات انتخاب که معلوم است بدجوری از پیروزی ایران در عضویت بریکس عصبانی شده است، از قول مدیر این سایت خطاب به جبهه انقلاب نوشته است «جوری سرمست هستن که گوئی حق وتو در سازمان ملل گرفته‌اند»!

گفتم: حق دارد از عصبانیت بلرزد و دندان قروچه برود، چون دولت کارفرمای این سایت هر چه التماس کرد نتوانست عضو بریکس بشود ولی دولت رئیسی با اقتدار و از موضع عزت و بدون اف‌ای‌تی‌اف و برجام ایران را به عضویت بریکس درآورد.

گفت: مدیر این سایت از قول خانم «نیکول براجوسکی» عضو ‌اندیشکده آمریکائی «کارنگی» نوشته است «بریکس حتی یک وب‌سایت فعال هم ندارد.»!

گفتم: این هم نمونه دیگری از بی‌سوادی و عجله او برای فرو نشاندن عصبانیتش است! چون بریکس یک سایت فعال با هزاران فالوئر (دنبال‌کننده) دارد. حالا که قرار است به اظهار نظر کارفرمایان غربی خود استناد کند، چرا از اعترافات آنها سخنی نمی‌گوید مثلاً، دویچه‌وله تاکید می‌کند پیمان بریکس، هژمونی‌ نظم جهانی پس ‌از جنگ جهانی دوم را به چالش کشیده است و یا بلومبرگ می‌نویسد بریکس، کشورها را فرا می‌خواند تا بر وزن خود بیفزایند»

گفت: تازه، نقل قولش از خانم براجوسکی هم دروغ است او هرگز چنین سخنی نگفته است.

گفتم: یارو را به اتهام کلاهبرداری نزد قاضی بردند. گفت به همان حجی که رفته‌ام بی‌گناهم! قاضی پرسید اگر به حج رفته‌ای بگو ببینم چاه زمزم کدام طرف کعبه است؟ یارو گفت؛ اتفاقاً خیلی دنبالش گشتم ولی پیدا نکردم آخه وقتی من به حج رفتم هنوز چاه زمزم را حفر نکرده بودند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمدایوب IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    2 0
    احمق تب را بریز همانجا که داره می‌سوزه سیاستمدار فرانسوی گفته ورود 5کشور به بریکس انقلابی جهانی است روزنامه جمهوری هم نتونسته عقده اش را پنهان کنه از همه بریکس نوشته تأکید بریکس بر حفظ برجام بقیه اشون هم خفه خون گرفتن
  • رضا IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    0 7
    شما اصلا عضو تمام مجامع درجه یک دنیا وقتی توسفره مردم اثری نداشته باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس