تخلف برخی شرکت‌های هواپیمایی در توزیع ناعادلانه بلیت‌های اربعین

تخلف برخی شرکت‌های هواپیمایی در توزیع گران و ناعادلانه بلیت‌های اربعین یا فروش از طریق اَپ‌های بدون زیر ساخت و هم چنین کشاندن مسافران به محیط فرودگاه در حالی که هواپیمایی برای پرواز نجف وجود ندارد.

به گزارش مشرق، امسال با هدف فراهم کردن دسترسی آنلاین زائران به بلیت هواپیما، عرضه بلیت‌ها در پروازهای مستقیم بین ایران و عراق صرفاً از طریق آدرس سایت رسمی هر یک از شرکت‌های هواپیمایی و دفاتر فروش آنلاین منتخب انجام می‌شود و هیچکدام از شرکت‌های هواپیمایی مجاز به فروش بلیت خارج از نرخ مصوب و به غیر از دو کانال فوق نیستند.

با این حال تخلف برخی شرکت‌های هواپیمایی در توزیع ناعادلانه بلیت‌های اربعین یا فروش از طریق آپ‌های بدون زیر ساخت و هم چنین کشاندن مسافران به محیط فرودگاه درحالی که هواپیمایی برای پرواز اختصاص نیافته است، طی چند روز اخیر در چند نوبت توسط مسافران گزارش شده است.

سازمان هواپیمایی در پاسخ به سوالی مبنی بر فروش خارج از نرخ مصوب پروازهای نجف توسط یکی از ایرلاین‌ها، اعلام‌کرد: حتی نمایش بلیت با نرخ غیر مصوب هم جرم تلقی شده و مطابق با اقدامات گذشته اگر این سایت‌ها مجوز از سازمان هواپیمایی داشته باشند تعلیق یا دیگر جنبه‌های تنبیهی نظر گرفته می‌شود و اگر مجوز نداشته باشند مطابق قانون به مراجع نظارتی و قضایی برای اعمال مجازات معرفی می‌شوند .

سازمان هواپیمایی امروز (جمعه) نیز گزارش داده است که در جلسه‌ای با حضور «عباس فرزادنیا» معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب و معاونان بازرگانی شرکت‌های هواپیمایی وضعیت پروازهای اربعین ۱۴۰۲ مورد بررسی قرار گرفت و گزارشی از روند و نحوه فروش بلیت پروازهای اربعین توسط ایرلاین‌ها ارائه شد. شد.

در این نشست معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب بر افزایش نظارت و کنترل فروش و عرضه بلیت پروازهای اربعین تاکید کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    0 0
    ردیس فرودگاه را چرا دستگیر نمیکنید در حالیکه میبینید رسما تخلف میکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس