کد خبر 152059
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۷

درز کردن بخشی از مطالب گفته شده در جلسه فوق‌سری کابینه امنیتی رژیم‌صهیونیستی، نتانیاهو را به فکر انحلال این کابینه انداخته است.

به گزارش مشرق، فارس به نقل از روزنامه تایمز اسرائیل نوشت: پس از آنکه جزئیاتی از مطالب عنوان شده در جلسه شب گذشته کابینه امنیتی اسرائیل در رسانه‌ها منتشر شد، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی در اقدامی ناگهانی، جلسه امروز صبح این کابینه را لغو کرد.

جزئیاتی که از این نشست 10 ساعته در رسانه‌ها منتشر شده، نشان می‌دهد که وضعیت برنامه هسته‌ای ایران، اصلی‌ترین موضوع مورد بحث در این جلسه بوده و نهایتا اکثر اعضا با حمله نظامی به ایران مخالفت کرده‌اند. علاوه بر این، در این جلسه هیچ تصمیم عملیاتی اتخاذ نشده است.

کابینه امنیتی اسرائیل 14 عضو دارد و متشکل است از سران امنیتی و برخی وزرای کابینه، که البته فهرست حاضران در جلسه دیشب همچنان محرمانه مانده است.

با وجود آنکه گفته شده احتمال انحلال این کابینه وجود داشته، اما یک منبع آگاه که خواسته نام وی فاش نشود، گفته است که نتانیاهو تنها به لغو جلسه صبح اکتفا کرده و قصد ندارد بحث انحلال کابینه را عملی کند.

این منبع آگاه گفته است: «کابینه امنیتی با این امید که دیگر اطلاعاتی درز نکند، به جلسات خود ادامه خواهد داد».

نتانیاهو نیز در بیانیه‌ای که در این رابطه منتشر کرده، آورده است که یکی از اعضای حاضر در جلسه، توافقات اولیه مبنی بر عدم افشای اطلاعات را نقض کرده و از این طریق به اعتبار دیگر اعضای کابینه نیز لطمه زده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس