مظفری‌زاده: تراکتور تاوان تغییرات گسترده‌اش را می‌دهد

مدیر و سرپرست تیم فوتبال تراکتور گفت: ما تغییرات گسترده‌ای در تیم خود داشتیم و تاوان همین موضوع را می‌دهیم.

به گزارش مشرق،‌ سعید مظفری‌زاده پس از شکست ۳ بر یک تیم فوتبال تراکتور مقابل شارجه اظهار داشت: واقعا شکست تلخی بود. بازیکنان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته بودند و با تمام تلاش در زمین حاضر شدند، اما تغییرات گسترده و عدم هماهنگی موجب می‌شود که امتیاز از دست بدهیم. امیدوارم با گذشت زمان و هماهنگی بیشتر بتوانیم نتایج بدی که در سه بازی اخیر گرفته‌ایم جبران کنیم.

وی ادامه داد: در این سه بازی هرچه جلوتر رفتیم شرایط تیم بهتر شد. در نیمه دوم همین مسابقه آن بازی که سبک تمرینی ما و بازی روی زمین را به خوبی انجام دادیم، اما هنوز آمادگی و هماهنگی کامل در تیم ما وجود ندارد. امیدوارم با برگشت به لیگ برتر و کسب نتایج خوب بتوانیم لطف و محبت هواداران را در دو بازی اخیر جبران کنیم. آنها سنگ تمام گذاشتند و بازیکنان باید از جان و دل مایه بگذارند تا جواب محبت این تماشاگران را بدهند.

سرپرست تیم فوتبال تراکتور درمورد عدم وجود ثبات در این تیم، گفت: ما بابت تغییرات گسترده‌ای که در نفرات خود داشتیم تاوان می‌دهیم. امیدوارم با گذر زمان و هماهنگی بیشتر بین بازیکنان و تمرینات بهتر بتوانیم این معضل و مشکل را برطرف کنیم.

مظفری‌زاده خاطرنشان کرد: هواداران حق دارند، چون همه جوره پشت تیم هستند. سرمایه‌ها و برنده واقعی در بازی‌های اخیر آنها هستند. هویت باشگاه با حضور همین هواداران رقم می‌خورد. تمام بازیکنان پیام هواداران را شنیدند و امیدوارم با تمام وجود تلاش کنند تا محبت این تماشاگران را جبران کنند.

وی درمورد احتمال جابجایی بازیکنان خارجی این تیم، تصریح کرد: آخرین نفری که لیست ما جا داشت را با مهدی عبدی پر کردیم و از اولین بازی پیش‌رو می‌تواند همراه تیم باشد. صحبتی از نفر جدید دیگری نیست و نفرات ما تکمیل هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کریم IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    10 3
    خاک تو سرتان
  • فریمان IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    0 0
    مطمئن باشید شما اگه بهترین تیم دنیا رو هم میآوردید بازهم برنده تیم شارجه بود چون؛ شارجه تیم حکومته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس