سفر رئیس باشگاه الاتحاد به انگلیس برای راضی‌کردن محمد صلاح

باشگاه الاتحاد دست‌بردار محمد صلاح نیست. رئیس این باشگاه عربستانی راهی انگلیس شده است تا به صورت مستقیم و رودرو با این فوق ستاره مصری مذاکره کند.

به گزارش مشرق و به نقل از عکاظ، باشگاه الاتحاد فعالیت بسیار خوبی در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی داشته است. الاتحاد با فابینیو، انگولو کانته، ژوتا و کریم بنزما قرارداد امضا کرده و با این حال همچنان به دنبال خریدهای بزرگ در تابستان است.

قهرمان فصل قبل رقابت‌های لیگ عربستان برای حضوری قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا و فصل جاری لیگ جزیره جذب محمد صلاح را در دستور کارش قرار داده است.

صلاح با لیورپول قرارداد دارد و این باشگاه اصلا دوست ندارد که فوق ستاره خود را از دست بدهد. با این حال به نظر می‌رسد که سران باشگاه الاتحاد پالس‌های مثبتی را از این بازیکن دریافت کرده و به همین خاطر امیدوارند او را جذب کنند.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، تاکید کرده است که صلاح به هیچ وجه به جدایی از لیورپول فکر نمی‌کند و تمام تمرکزش روی این باشگاه است. با این همه روزنامه عکاظ عربستان مدعی شد که محمد صلاح با حضور در الاتحاد موافقت کرده است و این باعث شده تا انمار الحائلی، رئیس باشگاه الاتحاد راهی لندن شود و شخصا با صلاح گفت‌وگو کند.

باید دید که آیا بهترین گلزن تاریخ لیورپول حاضر است این تیم را در تابستان سال جاری ترک کند یا نه.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس