رئیس جمهور: دولت هرگز معیشت مردم را به اخم و لبخند دیگران گره نخواهد زد

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دولت هرگز معیشت مردم را به اخم و لبخند دیگران گره نزده و نخواهد زد، گفت: رکوردشکنی تجارت خارجی ۵۳ میلیارد دلاری از جمله اقدامات دولت در مسیر پیشرفت کشور بوده است.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی امروز دوشنبه ۳۰ مردادماه در دیدار با آیت‌الله جعفر سبحانی که در دفتر این مرجع تقلید شیعیان در قم انجام شد، دلسوزی برای مردم، دغدغه‌مندی نسبت به ارزش‌های دینی و انذار دادن مسئولان نسبت به مسائل اعتقادی و معیشت مردم را از جمله ویژگی‌های برجسته این مرجع عالیقدر برشمرد و اظهار داشت: تلاش دولت در دو سال گذشته همواره اهتمام داشتن به دغدغه‌های علما و مراجع گرانقدر تقلید بوده است.

وی در ادامه با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای توقف روند رو به رشد کشور با طراحی جنگ ترکیبی شامل شبیخون فرهنگی، مانع تراشی در مسیر تولید کشور، جلوگیری از صادرات کالا و ورود منابع ارزی به کشور گفت: بنای دولت حل مسائل کشور و مشکلات مردم به‌رغم همه این دشمنی‌هاست.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دولت هرگز معیشت مردم را به اخم و لبخند دیگران گره نزده و نخواهد زد، تصریح کرد: رشد اقتصادی ۴ درصدی، رشد ۶ درصدی تولید و رکوردشکنی تجارت خارجی ۵۳ میلیارد دلاری با توسعه روابط با کشورهای منطقه از جمله اقدامات دولت در مسیر پیشرفت کشور بوده است.

رئیسی پوشش بیمه‌ای رایگان دهک‌های پایین جامعه، رایگان شدن هزینه آب و برق مصرفی اقشار ضعیف و همچنین طرح دولت برای تثبیت قدرت خرید یارانه دریافتی دهک‌های پایین جامعه را از جمله اقدامات دولت برای حمایت از اقشار ضعیف دانست و افزود: تحقق رشد چشمگیر تولید و صادرات کشور در آینده نزدیک وضعیت را بهتر خواهد کرد.

رئیس جمهور شاخص‌های اقتصادی مثبت و روند کاهشی تورم را موید تحقق این اهداف دانست.

رئیسی همچنین با اشاره به مشکلات اجرای خصوصی‌سازی در دوره گذشته که باعث تعطیل شدن بسیاری از واحدهای تولیدی شده بود، تصریح کرد: در این دوره علاوه بر اصلاح روند واگذاری‌ها، احیای کارخانجات تعطیل شده در دستور کار دولت است و مصمم هستیم به‌جای تصدی همه امور کشور نقش هدایت، حمایت و نظارت را به بهترین وجه ممکن ایفا کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پری مجرد 44ساله IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    0 2
    خداوند دکتر رئیسی مظلوم رو در همه عرصه ها یاری کند تا هشت سال ویرانی روحانی رو آوار برداری کند
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    2 0
    آقای رئیسی کمتر حرف بزن بیشتر عمل کن.
    • پری مجرد 44ساله IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
      0 3
      مگر کوری و تلاش شبانه روزی او را برای آواربرداری دولت روحانی رو نمی بینی
    • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
      2 0
      تلاش شبانه روزی کذب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس