تقریظ‌های رهبر معظم انقلاب بر دو کتاب در مورد شهید «مصطفی صدرزاده» رونمایی شد

تقریظ‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی بر دو کتاب «اسم تو مصطفاست» و «سرباز روز نهم» با حضور رئیس جمهور و جمعی از فرمانده ارشد سپاه و بسیج در مسجد مقدس جمکران رونمایی شد.

به گزارش مشرق، «اولین آیین ملی تکریم فعالان مساجد» و «پانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت» با شعار «مثل مصطفی»، از صبح تا ظهر امروز دوشنبه ۳۰ مردادماه در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

در این مراسم با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران اسلامی، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج و جمعی دیگر از شخصیت‌های ملی و فرماندهان سپاه و بسیج از تقریظ رهبری بر دو کتاب در مورد شهید مصطفی صدرزاده رونمایی شد.

دستخط رهبر انقلاب بر لوح مراسم بزرگرداشت شهید مصطفی صدرزاده

ایمان عطارزاده معاون هماهنگی دفتر حفظ و نشر مقام معظم رهبری در این مراسم اظهار کرد: پیام شهدا این است که راه آن‌ها خوف، اندوه و حزن ندارد چراکه راه خداست و در خدا باید ثابت قدم بود، با قدرت حرکت کرد و متزلزل نشد.

وی ادامه داد: انتشار تقریظ رهبری پایان یک کار نیست بلکه آغاز یک رویداد مستمر فرهنگی است تا در قالب‌های متنوع فرهنگی از جمله فیلم، سرود و نمایش محتوای این آثار فاخر به جامعه منتقل شود.

تقریظ‌های رهبر انقلاب بر دو کتاب در مورد شهید «مصطفی صدرزاده» رونمایی شد+ عکس

تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «اسم تو مصطفاست»
کتاب «اسم تو مصطفاست» زندگی نامه داستانی شهید صدرزاده به روایت همسر این شهید است که به قلم راضیه تجار نگارش شده و توسط روایت فتح منتشر شده است.

تقریظ‌های رهبر انقلاب بر دو کتاب در مورد شهید «مصطفی صدرزاده» رونمایی شد+ عکس

متن تقریظ رهبر انقلاب اسلامی بر این کتاب به شرح زیر است:
بسمه تعالی
ــ صفا، اخلاص، صِدق، ایثار، ترجیح رضای حضرت حق بر همه چیز، بر همه‌ی عشق‌ها و همه‌ی محبوبها.. اراده و عزم راسخ در راه خدا و عشق به اهل بیت علیهم السلام، نمایشگر بخشی از شخصیت ممتاز شهید عزیز مصطفی صدرزاده است. سلام خدا بر او، و بر همسر صبور و دیگر وابستگانش، نوشته خانم تجار، شیرین و پخته و مبتکرانه است.

تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «سرباز روز نهم»
همچنین کتاب «سرباز روز نهم» روایتی از زندگی و زمانه شهید مصطفی صدرزاده است که توسط محمدمهدی رحیمی، پریسا وزیر لو، فرزانه مرادی و نوید نوروزی پژوهش و به قلم نعیمه منتظری تدوین و توسط انتشارات راهیار منتشر شده است.

تقریظ‌های رهبر انقلاب بر دو کتاب در مورد شهید «مصطفی صدرزاده» رونمایی شد+ عکس

متن تقریظ رهبر انقلاب اسلامی بر این کتاب به شرح زیر است:
بسمه تعالی
ــ پیش از این کتاب دیگری در شرح حال شهید صدرزاده خوانده‌ام، ولی ابعاد شخصیت محبوب و چندجانبه‌ی این شهید عزیز در این کتاب بیشتر بیان شده است. این چهره‌ی برجسته بیشک یک الگو است برای جوانان امروز و فردا. اراده‌ی قوی، فهم درست، روحیه‌ی ایثار، شجاعت، خستگی‌ناپذیری، ‌ادب، دلِ انباشته از محبت و صفا، و بسی دیگر از خصوصیات برجسته،‌ بخش‌هائی از شخصیت این جوان فداکار و انقلابی نسل‌های دوم و سوم انقلاب است. خواندن این کتاب برای من غبطه‌انگیز است. این گلهای سرسبد به چه مقاماتی رسیدند، و من و امثال من چگونه در این مسیر، ‌پای در گل ماندیم. سلام و صلوات خدا بر شهید مصطفی صدرزاده و همسر صبور و پدر و مادر ایثارگر او.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • پری مجرد 44ساله IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    0 3
    عاشق شهید مصطفی صدرزاده هستم و امیدوارم روز قیامت مرا شفاعت کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس