کد خبر 1519522
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴
قتل شهروند آلمانی به دست سربازهای آمریکایی

پلیس آلمان از بازداشت ۲ مظنون آمریکایی از ۴ مظنونِ قتل یک جوان آلمانی خبر داد.

به گزارش مشرق، پلیس آلمان امروز (یکشنبه) اعلام کرد که مقامات آلمانی به ۲ سرباز آمریکایی مظنون هستند که یک شهروند آلمانی را در نیمه شب یکشنبه پس از درگیری در یک نمایشگاه تفریحی در «ویتلیش» در غرب این کشور کشته‌اند.

به گزارش العربیه، مقام‌های تروز (غرب آلمان) در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کردند که این کار را ۲ سرباز آمریکایی انجام داده‌اند، آن‌ها پس از به قتل رساندن یک جوان ۲۸ ساله، دستگیر شدند.

نیمه شب یک‌شنبه گزارش‌ها حاکی از یک درگیری در شهر «ویتلیش» در ایالت راینلاند-فالتز بود و پلیس در این باره به نقل از شاهدان گفت: «در این درگیری یک جوان ۲۸ ساله با ضربات چاقو کشته شد و ۴ نفر دیگر که ۲ مرد و ۲ زن بودند، از محل جنایت دور شدند.»

همچنین گزارش شد که ۲ مظنون متواری، ۲ مرد ۲۵ و ۲۶ ساله بودند که پلیس آن‌ها را بازداشت کرد و به مقام‌های آمریکا تحویل داد، در بیانیه پلیس آمده است که با این ۲ مظنون مطابق اساسنامه ناتو برخورد خواهد شد.

حضور نظامی آمریکا در آلمان از زمان جنگ جهانی دوم ستون دفاعی ناتو بوده است. با این حال از پایان جنگ سرد، از حدود ۲۰۰ هزار سرباز در سال ۱۹۹۰ به ۳۴ هزار و ۵۰۰ سرباز به امروز کاهش یافته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    1 1
    استقلال آلمان را ببینید! شهروندش را دو یانکی می کشند اما محاکم قضائی آلمان حق مداخله ندارند و قاتلین باید به یانکیستان تحویل داده شوند تا مثلاً طبق قانون ناتو محاکمه شوند! حالا ناتو خودش چی هست!؟ ناتو یعنی همان سازمان رزمی تحت حاکمیت و اراده یانکیستان!!!
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    1 0
    امریکا در المان سرباز هم دارد؟لابد گردش گر نبودند.پس ساختار .فرمانده .پادگان.و....دارند.یعنی.....
  • DE ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    9 1
    هیچ نعمتی بالاتر از استقلال یک کشور نیست.
    • سوخو اومد؟ IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
      1 7
      استقلال فقط مثل ما
    • BE ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
      0 0
      جناب شاهد رفت فعلا که ما از همه مستقل تریم تا چشات در بیاد.
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    0 0
    غربگدا : اشکالی نداره، به جاش حجاب و همجنس بازی و دگرباشی و روسپیگری و مشروبات الکلی و.... آزاده ، حالا دونفرم بزنن بکشن ، چی میشه مگه ؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس