کد خبر 1519507
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶
آمار عجیب تیم فرهاد مجیدی و قایدی در لیگ امارات

هفته اول فصل جدید لیگ حرفه‌ای امارات با آمار و ارقام متفاوتی نسبت به فصل گذشته به پایان رسید.

به گزارش مشرق، هفته اول رقابت‌های ادنوک لیگ امارات در شرایطی به پایان رسید ‌که ۲۶ گل در مسابقات وارد دروازه‌ تیم‌ها شد تا میانگین ۳.۷ گل در هر مسابقه به ثبت برسد. این در حالی است که تعداد گل‌های زده در هفته اول فصل گذشته تنها ۱۵ گل بود.

دیدار الشارجه و اتحاد کلبا با ۷ گل، پرگل‌ترین بازی هفته اول بود و دیدار الوصل و الامارات با یک گل به سود الوصل به پایان رسید، کمترین گل را داشت. نکته جالب اینکه هیچکدام از مسابقات این هفته با تساوی به پایان نرسید.

همچنین در این هفته ۵ گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و ۳ گل به خودی نیز وارد دروازه‌ها شد؛ حسین عباس، بازیکن بنی یاس، در دیدار با العین دروازه خودی را باز کرد و نادر الغندری، بازیکن عجمان در دیدار برابر شباب الاهلی و انیس کریمی، بازیکن حتا، مقابل خورفکان گل به خودی زدند.

نکته جالب اینکه علی مبخوت، بازیکن الجزیره، پس از فصول ۲۰۱۶-۲۰۱۷، ۲۰۱۷-۲۰۱۸ و ۲۰۲۲-۲۰۲۳ برای چهارمین بار در هفته اول مسابقات ادنوک لیگ موفق به گلزنی شد.

اما عجیب‌ترین آمار ثبت‌شده از هفته اول این است که ۴۳ بازیکن در هفت مسابقه با کارت زرد داورها جریمه شده‌اند و در این بین رکورد بیشترین کارت متلعق به تقابل شارجه و اتحاد کلبا (با ۹ کارت) است. همچنین بوگدان پلانیچ، بازیکن شباب الاهلی، تنها بازیکنی بود که با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس