روز وقوع جنگ میان مقاومت و تل آویو «روز قیامت» است

ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در جنگ پیش‌رو نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به یک هدف راهبردی برای مقاومت مبدل خواهد شد.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، «اسحاق بریک» ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در نبرد آینده میان این رژیم و مقاومت، نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به هدفی راهبردی برای مقاومت مبدل خواهد شد.

این ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در جنگ آینده میان این رژیم و مقاومت، روزانه ۳۵۰۰ موشک به سوی اراضی اشغالی پرتاب خواهد شد و علاوه بر آن، هزاران پهپاد نیز روانه این اراضی خواهند شد.

بریک در ادامه با اشاره به دقت و کیفیت موشک‌های مقاومت و اثرگذاری آنها افزود: موشک‌هایی سنگین و دقیق روی باند فرودگاه‌ها یا نزدیکی آنها فرود خواهند آمد و آنها را ویران خواهند کرد.

این ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی روز وقوع جنگ میان مقاومت و رژیم صهیونیستی را «روز قیامت» نامید و اذعان کرد که در این روز نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی ضربه مرگباری از سوی مقاومت دریافت خواهد کرد و پس از آن دیگر نخواهد توانست که خود را بازیابد.

این در حالی است که «گادی شامنی» فرمانده سابق منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی نیز با اشاره به عملیات مقاومتی «حواره» در روز گذشته که به هلاکت ۲ شهرک‌نشین صهیونیست انجامید، پیش‌بینی کرد که دامنه عملیات‌های مقاومتی و درگیری میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها افزایش خواهد یافت.

شامنی درباره سید حسن نصرالله نیز گفت: سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به خوبی می‌داند چه اتفاقی در حال رخ دادن است. نیروهای حزب الله همواره در حالت آمادگی به سر می‌برند و می‌دانند که ما ضعف داریم و کابینه حتی از سایه خود هم می ترسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 12
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    3 4
    55روزطول خواهدکشید
  • ایرانی IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    8 3
    خب اینم از اعترافات نظامیهای باسابقه اسقاطیل. اسحاق بریک:یک خانه سالم به تلاویو نماند. شخم زده شدن تمام تاسیسات وتجهیزات دفاعی طویله اسقاطلیل توشط موشکهای مقاومت گادی شامنی:مثل سگ از حزب الله میترسیم
  • علی IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    6 2
    عمر رژیم های سفاکی مثل اسراییل تمومه فرار کنید از اون سرزمین تا دیر نشده
  • فدائی ایران و اسلام🇮🇷 IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    0 0
    اسرائیل بادکنکی بود که قبل از ترکیدن فِسّش در میرود!
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    1 3
    خیالتون راحت ایران توانایی اداره یک سایت سماح برای ثبت نام را ندارد چه برسه فعالیت های پیچیده تر
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    1 1
    انشالله جنگ ایران و مقاومت با ناتو و اعراب شروع بشه و تکلیف ایران و غرب روشن بشه ، انشالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس