کد خبر 1519110
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸
بوندسلیگا؛‌ رستگاری زنبورها در دقیقه ۸۸

دورتموند در هفته نخست بوندسلیگا به لطف گلزنی در دقایق پایانی صاحب برتری خانگی شد.

به گزارش مشرق، هفته نخست رقابت‌های بوندسلیگا با برگزاری یک دیدار دیگر پیگیری شد که طی آن تیم‌های دورتموند و کلن به مصاف هم رفتند. در این بازی که از فصل ‎ ۲۰۲۳-۲۰۲۴بوندسلیگا آلمان برگزار شد، دو تیم در نیمه نخست به تساوی رضایت دادند تا شانس خود را در ۴۵ دقیقه دوم امتحان کنند. در نیمه نخست این بازی ۶۶درصد توپ و میدان در اختیار میزبان بود اما زنبورها نتوانستند زهر خود را به کلن وارد کنند.

در نیمه دوم توازن در بازی برقرار شد و دو تیم به دنبال رسیدن به دروازه یکدیگر بودند، در شرایطی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد، دونیل مالن در دقیقه ۸۸ برای میزبان گلزنی کرد تا دورتموند هفته اول بوندسلیگا را با پیروزی به پایان ببرد.

پیش از این بازی بایرلورکوزن در غیاب سردار آزمون به مصاف لایپزیش رفت. در این بازی جرمی فریمپونگ، جاناتان تاه و فلورین ویرتز برای میزبان و دنی اولمو و ایکوما اوپندا برای لایپزیش گلزنی کردند و در نهایت لایپزیش دست خالی به خانه برگشت.

در دیگر بازی هوفنهایم رودرروی فرایبورگ قرار گرفت که این بازی در پایان با شکست ۲ بر یک میزبان همراه بود.

ولفسبورگ نیز در این هفته با دو گل یوناس ویند، هایدنهایم را از پیش رو برداشت و اشتوتگارت با ۵ گل بوخوم را در هم کوبید.

جدال آگزبورگ و مونشن گلادباخ در شرایطی با تساوی ۴ بر ۴ همراه بود که تا ثانیه‌های پایانی آگزبورگ تیم برتر میدان بود اما به لطف پنالتی دقیقه ۹۷ و گل وانکارا،‌ کار به تساوی کشید.

در روز نخست این مسابقات نیز بایرن مونیخ با نتیجه ۴ بر صفر وردربرمن را شکست داده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس