کد خبر 1518472
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱
اوج اختلافات در استقلال ملاثانی

مدیرعامل باشگاه استقلال ملاثانی، گفت: من و آرش برهانی به مالکان باشگاه باج نمی‌دهیم و به خواسته‌های متعارف هیچ فردی تن نخواهیم داد.

به گزارش مشرق، سیدحمزه حسینی چند روز پیش طی حکمی از سوی مالکین باشگاه استقلال ملاثانی به عنوان مدیرعامل این باشگاه منصوب شد. وی پس از چند روز فعالیت در این جایگاه و انتخاب آرش برهانی به عنوان سرمربی این تیم در لیگ آزادگان به بروز اتفاقاتی در این باشگاه اشاره کرد و افزود: در مذاکرات اولیه، مالکین باشگاه با وعده‌های حرفه‌ایی پیش آمدند، اما پس از امضای قرارداد با اسپانسر و اینکه خیالشان بابت تامین هزینه‌های تیم راحت شد، نظرات آنان نیز تغییر کرد. در این مدت، اتفاقات عجیبی رخ داد که در شان فوتبال خوزستان نیست. بابت تمام صحبت‌هایم مستندات کافی دارم و حاضر هستم در هر برنامه‌ تلویریونی با هر فردی که بخواهد مناظره کنم.

مدیرعامل استقلال ملاثانی، خاطرنشان کرد: در ابتدا چند گزینه بومی از سوی دو مالک این باشگاه، برای سرمربیگری معرفی شدند که پس از مذاکرات اولیه، این گزینه‌ها توسط خود آقایان رد شدند و در شرایطی که تنها ۲۰ روز تا آغاز مسابقات باقی مانده بود، به سراغ آرش برهانی ستاره سال‌های نه چندان دور فوتبال ایران رفتیم. خوشبختانه با وجود شرایط سخت موجود، وی را متقاعد به قبول مسئولیت سرمربیگری تیم کردم.

حسینی تصریح کرد: از همان روزهای اول، مالکین باشگاه مخالف حضور آرش برهانی بودند و با معرفی عزیز فریسات مربی بومی خوزستان که تا ۲۴ ساعت قبل از اعلام نام برهانی با آن مخالف بودند، سعی در اعمال نظر برای انتخاب سرمربی داشتند. آنها می‌دانستند نامی همچون برهانی، به خواسته‌های نامتعارف آنها تن نمی‌دهد. آقایان با ارائه لیست ۱۸ نفره بازیکن و فهرست هشت نفره کادر فنی، سعی در تحمیل افراد به تیم داشتند. افرادی که بخشی به دلیل نسبت خانوادگی، بخشی بازیکنان طلبکار فصل گذشته و برخی بازیکنانی بدون کیفیت بودند که به خاطر منافع خود، دست به تهدید باشگاه و سرمربی زدند.

مدیرعامل استقلال ملاثانی، توضیح داد: یکی از مالکان باشگاه در خصوص معرفی اعضای کادر فنی از سوی برهانی که یکی از حقوق اولیه سرمربی است، گفت، "آرش برهانی یا از کادر فنی که ما معرفی کرده‌ایم استفاده می‌کند یا اگر می‌تواند به اهواز بیاید و روی نیمکت بنشیند!" متاسفانه برخی آقایان با ادبیات سخیف خود، اعتبار فوتبال خوزستان را زیر سئوال برده‌اند.

وی افزود: مالک باشگاه بدون هماهنگی با آرش برهانی، میثم سلیمانی را به تمرینات آورده و بدون هماهنگی با وی (در شرایطی که سرمربی برای تکمیل تیم خود به تهران آمده بود) سلیمانی را در تمرینات به عنوان کمک آرش برهانی معرفی کرد. جالب است که میثم سلیمانی به عنوان پیشکسوت فوتبال خوزستان نیز در اقدامی عجیب این اقدام خودسرانه را پذیرفت و بدون اجازه از سرمربی تیم و بدون داشت حکم یا قرارداد، هر روز تیم را تمرین می‌دهد. شاید هم او از اهداف مالکین باشگاه که همان فراری دادن برهانی است، اطلاع داشت.

حسینی گفت: یکی از شروط اولیه در مذاکرات دو طرف به عنوان مدیرعامل قانونی باشگاه استقلال ملاثانی و آرش برهانی برای سرمربیگری این تیم، عدم دخالت مالکان باشگاه در حوزه فنی بوده و به برهانی قول دادیم اختیارات مسائل فنی، کاملا برعهده اوست. اعتقاد دارم شرح وظایف کاملا مشخص است. آرش برهانی سال گذشته پس از سه فصل فعالیت موفق در مدیریت آکادمی باشگاه بزرگ استقلال تهران به خاطر همین دخالت‌ها از سمت خود کناره گیری کرد.

حسینی، اظهار داشت: تاکنون به حرمت مردم خوزستان و کسوت (طالقانی) ریاست هیئت فوتبال استان خوزستان، صحبتی از پشت پرده‌های این تیم در رسانه‌ها نداشته‌ام، اما دیگر نمی‌توانم سکوت کنم.

وی تصریح کرد: در دوره فعالیتم در جایگاه‌های مختلف فوتبال کشور ثابت کرده‌ام زیر بار اهرم فشار نخواهم رفت و اجازه نمی‌دهم تا به آرش برهانی، فردی را تحمیل کنند. تمرینات تیم ما با حضور آرش برهانی ادامه می‌یابد و من به عنوان مدیرعامل قانونی باشگاه، اجازه دخالت به هیچ فردی را نداده و از سرمربی تیم حمایت می‌کنم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی اهوازی IR ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    0 0
    متاسفانه استقلال ملاثانی مظلوم هم فقط بخاطر نامش مثل استقلال اهواز باید از بین برود...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس