کد خبر 1517716
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
بانوی موتورسوار ایرانی: جزو ۱۰ نفر برتر جهان خواهم شد

عضو تیم ملی موتور کراس بانوان ایرانه گفت: سال گذشته در رده بیستم جهان قرار گرفتم و حالا قول می‌دهم که نتیجه‌ام از پارسال بهتر باشد؛ فکر می‌کنم که این‌ بار بتوانم بین ۱۰ نفر برتر جهان جای بگیرم.

به گزارش مشرق، هستی رضایی در گفت‌وگویی درخصوص شروع ورزش موتور سواری و ادامه روند حرفه‌ای خودش اظهار داشت: در تولد ۹ سالگی، پدرم به عنوان کادو برایم موتور خرید و از ۱۰ سالگی وارد پیست موتور کراس شدم و به صورت حرفه‌ای این ورزش را ادامه دادم. این رشته بسیار پر هزینه‌ای است و پدرم تمام هزینه‌های من را پرداخت می‌کند. تا به حال از خیلی چیزها زده‌ایم و هزینه موتور کردیم و هیچ یک از مشکلات باعث نشده است که من ناامید شوم.

بانوی موتورسوار ایرانی: جزو ۱۰ نفر برتر جهان خواهم شد

وی با اشاره به حضور کمتر بانوان در رشته‌های موتور سواری عنوان کرد: همانطور که بعضی بانوان به تمرین والیبال، فوتبال و رشته‌های دیگر می‌پردازند ما نیز مجوز داریم که در پیست به تمرین با موتور بپردازیم. کسی ما را از این ورزش منع نمی‌کند و جلوی ما را نمی‌گیرد. ما انرژی خودمان را در پیست تخلیه می‌کنیم.

ملی‌پوش موتور کراس بانوان ایران درمورد اولین اردو و اعزام این رشته به مسابقات جهانی گفت: این خیلی اتفاق خوبی است؛ من پارسال در مسابقات خاورمیانه قهرمان سال شدم و در مسابقات جهانی نیز شرکت کردم اما امسال می‌خواهیم با تیم وارد مسابقات شویم و این مسئله قطعا خیلی متفاوت و لذت‌بخش است. پارسال موفق شدم که جایگاه ۲۰ جهان را از آن خودم کنم و حالا نیز قول می‌دهم که نتیجه‌ام از پارسال بهتر باشد. موتور کراس یک رشته صنعتی است و امکانات ما نسبت به حریفان کم‌تر است، به همین منظور نمی‌توانیم انتظار مقام آوردن داشته باشیم اما ما از هیچ تلاشی دست نمی‌کشیم. فکر می‌کنم که این‌ بار بتوانم بین ۱۰ نفر برتر جهان جای بگیرم.

بانوی موتورسوار ایرانی: جزو ۱۰ نفر برتر جهان خواهم شد

رضایی با تاکید بر علاقه‌اش به ایران و ادامه تلاش در پرچم کشورش خاطرنشان کرد: سال ۲۰۲۲ که قهرمان سال امارات شدم، یکی از شرکت‌های برتر موتور کراس این کشور به من پیشنهاد همکاری داد و حاضر شد که تمام امکانات مورد نیازم برای ادامه این ورزش را محیا کند. من اگر روزی مشکل مالی نداشته باشم و همه شرایط جور باشد، هیچ وقت حاضر نمی‌شوم که پرچم کشور را کنار بگذارم زیرا من ایران را دوست دارم.

وی با توجه به روند حرفه‌ای و پیشرفت خود در رشته موتور کراس بیان کرد: موفقیت من به پیشرفت این رشته بسیار می‌تواند کمک کند و امیدوارم که بتوانیم یک اردو و یک مربی سطح بالای خارجی نیز داشته باشیم تا بتوانیم آموزش‌های سطح بالاتری را داشته باشیم. هزینه‌های بالای این رشته باعث می‌شود که با وجود وضعیت اقتصادی فعلی کشور، افراد زیادی نتوانند جذب این رشته شوند زیرا تهیه سخت‌افزار این رشته کار ساده‌ای نیست.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    0 0
    فکر نکنم هیچ دولت فهیمی بودجه محدود عمومی رو صرف اردو و مربی سطح بالای خارجی سرکار علیه کنه. پرداخت اینجور هزینه ها با توجه به تعداد بسیار زیاد رشته‌ها و ورزشکاران قهرمانی برای بیت‌المال هم خیلی سنگینه.
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    0 0
    سرکار بانو! شما که بعد از چند سال تیغ زدن بیت‌المال پرچم کشور دیگه رو سر دست می گیرید، خوب همین الان این کارو بکنید. اون ناظمی هم که این بازارگرمیا رو یاد شما داده، خودش خبره‌ست در هاپولیزاسیون. برید یکی غیر از بیت‌المال رو تیغ بزنید
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    0 0
    یک عکس از این بانوی ورزشکار نداشتید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس