کد خبر 1517662
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴
چرا تراکتور به سپاهان باخت؟/ تی‌تی‌ها مقابل پرسپولیس برمی‌گردند

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: به دلیل تغییرات زیادی که تیم داشت، بازیکنان نتوانستند کیفیت واقعی خود را مقابل سپاهان به نمایش بگذارند.

به گزارش مشرق، محمد نصرتی در ارزیابی از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و شکست تیم تراکتور برابر سپاهان اظهار کرد: در هفته اول تغییرات زیادی در یکسری از تیم‌ها صورت گرفته بود و هماهنگی لازم را نداشتند و بعضی تیم‌ها همچون پرسپولیس، سپاهان و استقلال به نسبت سایر تیم‌ها تغییرات کم‌تری داشتند و عملکرد آن‌ها با بردی که داشتند راضی کننده بود، البته باید دید در ادامه چه اتفاقاتی در لیگ رخ خواهد داد.

چمن نقش جهان افتضاح بود

وی در پاسخ به این پرسش که ارزیابی شما از تیم تراکتور در هفته اول برابر سپاهان چیست؟ با توجه به تغییرات زیاد در تیم تراکتور تصور می‌کنم بازی برابر سپاهان روز خوبی برای این تیم نبود و بازیکنان نتوانستند کیفیت واقعی خود را به نمایش بگذارنند و این یکی از دلایل اصلی شکست تیم ما برابر سپاهان بود. هر چند معتقدم زمین چمن نقش جهان نیز واقعا افتضاح بود.

مربی تیم فوتبال تراکتور با اشاره به بازی خوب تیم سپاهان در هفته اول لیگ، تصریح کرد: سپاهان در تمام پست‌ها از جمله حمله، دفاع، هافبک و دروازه‌بانی تیم کامل و خوبی است و بازیکنان باکیفیت و پرمهره‌ای دارد که در اولین بازی برتری خود را ثابت کرد.

اثبات توانایی‌های تراکتور مقابل پرسپولیس

نصرتی در پاسخ به این پرسش که آیا نتیجه بدست آمده در هفته اول برای هواداران تراکتور و اهالی فوتبال ناامید کننده نبود؟ گفت: اصلا این طور نیست. با آنالیزی که از نقاط ضعف و قوت خود بعد از این دیدار داشتیم سعی داریم بهترین بازی خود را روز چهارشنبه برابر پرسپولیس ارائه دهیم و امتیاز لازم را کسب کنیم.

اعتقادی به قرعه سخت ندارم

وی در پاسخ به این سوال که آیا تصور می‌کنید سخت‌ترین قرعه لیگ برای تیم تراکتور رقم خورده است، افزود: اعتقادی به این موضوع ندارم، دلیل قرعه سخت به خاطر این است که تغییرات در تیم تراکتور زیاد بود. باید برابر تمام تیم‌ها عملکرد خوبی داشته باشیم تا با کسب نتایج لازم دل هواداران را شاد کنیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: درست است بازی دوستانه انجام دادیم اما باید بیشتر بازی می‌کردیم تا بازیکنان به هماهنگی لازم می‌رسیدند، تراکتور تغییرات زیادی داشت و این مساله در بازی هفته اول این تیم برابر سپاهان بی‌تاثیر نبود.

وی در پاسخ به این پرسش که بعد از باخت تیم شما برابر سپاهان برخی از بازیکنان قدیمی این تیم پست گذاشتند که باید اخباری و اسدی را حفظ می‌کردید نظر شما در این خصوص چیست؟ اظهار کرد: نظر خاصی در این خصوص ندارم.

نصرتی در پایان در خصوص بازی روز چهارشنبه تراکتور برابر پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازی بسیار سختی را برابر پرسپولیس داریم اما تلاش خواهیم کرد که بازی خوبی را ارائه دهیم تا به نتایج لازم دست پیدا کنیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    3 2
    خوب طبیعی هست. سپاهان تیم قوی تری هست . نتیجه عجیب بدست نیومد. نایب قهرمان فصل قبل در مقابل تراکتور . باید هم برنده بشه
    • soleyman IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
      0 0
      همین که بازیکنان ۱۰۰هزار دلاری رابا قراداد ۸۰۰هزار دلاری هوایی میکنی اینکه نشد رقابت سالم
  • صادق CA ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    0 0
    بازی فردا برای پور حمیدی بازی مرگ وزندگی است خدا کنه از رزاق پور وقنبری هم استفاده نکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس