کد خبر 1517329
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۷
انگیزه‌های ویژه 2 استقلالی تراکتور مقابل پرسپولیس

تراکتور بیش از ۱۰ بازیکن سابق تیم‌های پرسپولیس و استقلال را در لیست خود جای داده است.

به گزارش مشرق، در میان تمام بازیکنان سابق پرسپولیس و استقلال که چهارشنبه مقابل شاگردان یحیی گل محمدی قرار می‌گیرند، ۲ بازیکن سابق استقلال و البته چند پرسپولیسی از انگیزه‌های زیادی برخوردار هستند.

طبعاً نفراتی مثل مهدی شیری، شجاع خلیل‌زاده، سعید آقایی، سیامک نعمتی و...می‌خواهند توانایی‌های خود را مقابل تیم سابقشان به رخ بکشند اما ۲ بازیکن سابق استقلال یعنی حسین پورحمیدی و امیرحسین حسین‌زاده هم از انگیزه‌های زیادی برای نشان دادن شایستگی‌های خود در این بازی بزرگ برخوردارند.

شاید اگر اختیار دست خود این ۲ بازیکن بود امروز به جای تراکتور با پیراهن آبی برای استقلال بازی می‌کردند اما به هر حال آنها بازیکن رسمی تراکتور هستند و مسلماً با تمام وجود برای این تیم پرطرفدار تبریزی توپ خواهند زد.

بازی با پرسپولیس برای پورحمیدی و حسین‌زاده یک فرصت طلایی است تا توانایی‌های خود را نشان بدهند. پورحمیدی در هفته اول ۳ گل از سپاهان خورد و حسین‌زاده هم نتوانست برای تراکتور گلزنی کند اما بازی تیم‌های تراکتور و پرسپولیس مسلماً جذاب‌ترین بازی هفته دوم است و همه نگاه‌ها به این بازی و البته بازیکنان سابق پرسپولیس و استقلال است که این روزها در تیم تبریزی توپ می‌زنند.

شاگردان پاکو خمز قطعاً برای پیروزی راهی میدان می‌شوند به خصوص که از مزیت میزبانی هم برخوردارند در آن سو گل محمدی در اندیشه کسب دومین پیروزی پیاپی مقابل این تیم و صدرنشینی در لیگ برتر است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس