کد خبر 1517056
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸
پشت پرده اختلاف درویش و گل‌محمدی/ بی‌اعتمادی مدیریت پرسپولیس به یحیی؟

پرسپولیس در دوران یحیی مهاجمان زیادی در خط حمله به خدمت گرفته که معمولا کمترین کارایی را در این تیم داشته‌اند.

به گزارش مشرق، از آنتونی استوکس گرفته تا اوساگونا، شیرزاد تمیروف، یورگن لوکادیا، شیخ دیاباته و لئاندرو پریرا نفراتی هستند که یحیی در مقاطع مختلف از مدیریت وقت باشگاه خود خواست آن‌ها را به خدمت بگیرد. در این میان فقط لوکادیا از نظر فنی توانست در پرسپولیس بدرخشد که او هم بعد از ۱۱ هفته یک‌باره ایران را ترک کرد. این نفرات هریک هزینه‌های سنگین مالی روی دست باشگاه پرسپولیس گذاشتند تا جایی که حالا مدیریت این باشگاه قصد دارد جلوی این ریخت‌وپاش‌ها را بگیرد. در همین فصل گذشته وقتی باشگاه پرسپولیس با رقمی حدود ۱٫۵ میلیون دلار به خواسته یحیی، لوکادیا را به خدمت گرفت، این مربی یک‌باره خواهان جذب شیخ دیاباته هم شد.

در همین راستا باشگاه پرسپولیس از طرق مختلف ازجمله لیگ ستارگان قطر و مدیران وقت باشگاه استقلال راجع به دیاباته استعلام گرفتند و برایشان محرز شد که این بازیکن دردی کهنه در همسترینگش دارد تا حدی که نمی‌تواند چندمتر به عقب بدود. با این‌حال یحیی اصرار کرد که او را برای تیمش می‌خواهد و باشگاه هم مجبور به عقد قرارداد ۳۷۵هزار دلاری با این بازیکن شد؛ بازیکنی که درطول فصل به هیچ عنوان به کار پرسپولیس نیامد و در آخر هم جدا از این‌که دستمزدش را گرفت، مبلغ ۲۵هزار دلار هم به‌عنوان پاداش طلبکار است.

بعد از این خرید ناموفق و رفتن ناگهانی لوکادیا، یحیی خواهان جذب لئاندرو پریرا شد. این در شرایطی بود که مدیریت باشگاه پرسپولیس اصرار داشت با وجود عیسی آل‌کثیر و مهدی عبدی و حتی دیاباته دیگر برای یک نیم‌فصل مهاجم جدید نیاز ندارند. این بار هم یحیی حرفش به کرسی نشست و او نه‌تنها پریرا را برای تقویت تیمش به خدمت گرفت، بلکه خواهان عقد قرارداد یک‌سال‌ونیمه با این بازیکن شد. یک انتقال ناموفق دیگر که باعث شده باشگاه پرسپولیس در این زمینه نسبت به سرمربی خود بی‌اعتماد شود!

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    1 0
    با توجه به وجود ارث پدری باباحمید و بابامسعودتون خب چرا مثلا هری کین را نمی خرند؟!!
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    0 0
    در این مورد حق با باشگاست
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    0 0
    درگیری اصلی در گرفتن داور های خوب و با استعداد هست که هزینه هاشون خیلی بالا رفته
  • مهشید IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
    0 0
    پرسپولیسی ها هستند که از حق مردم آریایی اسلامی ایران دفاع می کنند شما استقلالی ها کاج هم نیستید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس