لیگ برتر جزیره؛ برتری برایتون، فولام و کریستال پالاس در هفته نخست

رقابت‌های هفته نخست لیگ برتر فوتبال انگلیس با برتری تیم‌های برایتون، فولام و کریستال پالاس همراه شد.

به گزارش مشرق، روز دوم از هفته نخست لیگ برتر انگلیس با برگزاری چهار بازی به صورت همزمان پیگیری شد که طی آن تیم‌های اورتون با فولام، برایتون با لوتون، بورنموث با وستهم و شفیلدیونایتد با کریستال پالاس به مصاف هم رفتند.

در یکی از این بازی‌ها فولام به لطف گلزنی بابی رید در دقیقه ۷۳ با حساب یک بر صفر از سد اورتون گذشت و برایتون نیز با گل‌های سولی مارچ، جائو پدرو (پنالتی)، سیمون آدینگرا و اوان فرگوسن، لوتون را ۴ بر یک از پیش رو برداشت. تنها گل لوتون در این بازی توسط کارلتون موریس از روی مقطه پنالتی و در دقیقه ۷۹ به ثمر رسید.

در این هفته بورنموث در خانه و در شرایطی که با یک گل از وستهم عقب بود در دقایق پایانی از شکست گریخت تا این هفته را با حداقل امتیاز به پایان ببرد. ژارود بوون در دقیقه ۵۱ برای وستهم و دومینیک سولانکه در دقیقه ۸۲ برای میزبان گلزنی کردند. در دیگر بازی امروز کریستال پالاس در دیداری خارج از خانه با گل اودسونه ادوارد در دقیقه ۵۰ سه‌ امتیاز هفته نخست را از آن خود کرد.

پیش از این بازی آرسنال ۲ بر یک از سد ناتینگهام فارست گذشت و از ساعت ۲۰ امشب نیز نیوکاسل در خانه پذیرای استون‌ویلا خواهد بود. سایر دیدارهای این هفته روزهای یکشنبه و دوشنبه برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس