اربعین

سازمان ملی مهاجرت، سامانه‌ای را برای ساماندهی مطلوب و هدفمند اتباع و مهاجرین خارجی در کشور، ثبت‌نام دانش‌‎آموزی و ثبت‌نام زائرین اربعین حسینی معرفی کرد.

به گزارش مشرق، با اعلام سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد، با توجه به اقدامات صورت گرفته در راستای ساماندهی مطلوب و هدفمند اتباع و مهاجرین خارجی در کشور، ثبت نام دانش آموزی و ثبت نام زائرین اربعین حسینی از طریق سامانه هوشمند سازمان ملی مهاجرت (سهما) به نشانی http://irmigrationorg.ir از ساعت ۱۰ صبح امروز شنبه ۲۱ مردادماه آغاز شد.

دانش آموزانی که درخواست ثبت نام آنها در سامانه سهما ثبت می‌شود ادامه فرایند از طریق ارسال پیامک به آنها اطلاع رسانی خواهد شد.

با حضور معاون بین‌الملل وزارت آموزش و پرورش و مدیرکل اجتماعی سازمان ملی مهاجرت، مدیران ادارات آموزش و پرورش به صورت برخط در مورد ثبت نام دانش آموزان مهاجرین و اتباع داخل کشور آموزش لازم را دیده و توجیح شدند.

فیاضی، معاون وزیر آموزش و پرورش در امور بین الملل با بیان سه سیاست این وزارتخانه در مورد مهاجرین تاکید کرد: تکریم دانش آموزان افغانستانی، قانونمند شدن دانش آموزان نسبت به قوانین و موازین آموزشی جمهوری اسلامی و نخبه پروری سه برنامه مهم این وزارتخانه در مورد دانش آموزان مهاجرین و اتباع است.

در ادامه جلسه مرادی پور، مدیرکل اجتماعی سازمان ملی مهاجرت هم با آموزش گام به گام مسئولان آموزشی در کشور توصیه‌های لازم برای ثبت نام را انجام داد. در این جلسه تاکید شد که تلاش می شود از ۲۶ مرداد ماه تا ۱۰ شهریور ثبت نام در مدارس انجام شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شاکر نوری IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    0 0
    خیلی خوبود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس