کد خبر 1515257
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳
استقلال چقدر به جواد نکونام پول داد؟

در رابطه با مسائل مالی میان جواد نکونام و باشگاه استقلال خبر جالبی به دستمان رسید.

به گزارش مشرق، باشگاه استقلال چند روز قبل بازیکنان فصل گذشته خود که قرار است در فصل آینده نیز پیراهن این تیم را بر تن کنند را فراخواند و ۲۰ درصد از مطالبات فصل قبلی را به حساب آنها واریز کرد تا الان تقریباً همه این نفرات ۷۰ درصد از مبلغ ثبت شده در قراردادشان بابت لیگ بیست و دوم را دریافت کرده باشند. در این میان اما معمای بزرگ این است که جواد نکونام چقدر از استقلال بابت سرمربیگری این تیم تا امروز دریافتی داشته است؟

شاید باورتان نشود ولی نکونام تا ظهر روز یکشنبه بابت سرمربیگری در استقلال حتی یک ریال هم دریافتی نداشت! یک مقام آگاه در باشگاه استقلال به شرط افشا نشدن نامش این قضیه را تایید کرد و گفت: «جواد نکونام از اولین روزی که سرمربی استقلال شد برای اینکه بازیکنان به مطالبات خود برسند واقعاً پیگیری کرده ولی انصافاً برای خودش هنوز چیزی نخواسته و معرفت به خرج داده است. هفته قبل ما پرداختی داشتیم اما فقط بازیکنانی در لیست قرار گرفتند که قرار است فصل آینده هم برای ما بازی کنند و خبری از نام سرمربی در این فهرست نبود. البته انصافا نکونام بدون اینکه حرفی از پول بزند، ایستاده و همه دغدغه‌اش شرایط تیم و موفقیت استقلال است.»

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    0 0
    بیست درصد چقدر میشه؟
  • شاهرخ IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    0 0
    همین سرمربی بودن سرخابی ها خودش یه افتخار و امتیازه
  • کورش FR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    0 0
    مگر نکو نام نکفت من فرزند استقلال هستم مگر فرزندی از پدر درمانده اش پولی طلب می‌کند بغیر از این عوام فریبی ست
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    0 0
    استقلال چقدر به نکونام پول داد؟// اینقدر به شوتبالیستا پول بدین که موقع نواختن سرود ملی همخوانی کنن. اما اگه به این الدنگا 100 برابر حقوق 1 سال یه استاد دانشگاه پول بدین عین شتر فقط لب می جنبونن ولی سرود نمی خونن. من اگه وزیر ورزش بودم 1 سال فوتبال رو تخته می کردم ببینم دنیا کن فیکون میشه یا نه. آیا یه آدم باشعور با اراده پیدا میشه هزاران میلیارد تومن پول مفتی که بی دلیل تو حلقوم فوتبال ریخته میشه خرج مدرسه سازی و فقرا بکنه؟ خدا به ما مخ داده که ازش استفاده کنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس