کد خبر 1515160
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴
دژاگه: خداحافظی نمی‌کنم ؛ لباس سرخ خواهم پوشید!

اشکان دژاگه بازیکن با سابقه فوتبال کشورمان خبر خداحافظی اش از فوتبال را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، اشکان دژاگه درمورد شایعه خداحافظی‌اش از فوتبال، اظهار داشت: به هیچ وجه به خداحافظی از فوتبال فکر نمی‌کنم و خدا را شکر بدنم آماده است و می‌خواهم به فوتبالم ادامه دهم. ان شاءالله به زودی هم تصمیم می‌گیرم که فصل آینده در کدام تیم بازی کنم.

وی ادامه داد: البته اولویتم برای ادامه بازی تیم فولاد خوزستان است. برای اینکه با علیرضا منصوریان رابطه خیلی خوبی دارم. به هم احترام می‌گذاریم و الان هم در ارتباط هستیم. بازهم تاکید می‌کنم به خداحافظی فکر نمی‌کنم. خوشبختانه در این مدت که آلمان هستم، تمرینات اختصاصی خودم را انجام داده و می‌دهم تا آمادگی بدنی‌ام را از دست ندهم.

کاپیتان پیشین تیم ملی تاکید کرد: به زودی تصمیم خود را برای تیم آینده‌ام می‌گیرم. همانطور هم که گفتم اولویتم ماندن در تیم فولاد است و با توجه به ارتباط خوبی که با منصوریان دارم، امیدوارم شرایط مهیا باشد تا در این تیم بمانم و با او کار کنم.

دژاگه که سابقه قهرمانی در بوندس لیگا همراه تیم وولفسبورگ و بازی در لیگ انگلیس را همراه فولام در کارنامه خود دارد، درباره اینکه آیا از تیم‌های دیگر هم پیشنهادی دارد، گفت: با وجود اینکه در پایان فصل قراردادم با تیم فولاد به پایان رسید، خیلی امیدوار بودم و هستم که با فولاد ادامه بدهم برای همین خیلی روی پیشنهادها فکر نکردم. به احترام منصوریان حتی صحبتی هم با تیم‌های دیگر نکردم.

دژاگه در پایان تاکید کرد: در این چند وقت برخی مطالب و خبرهایی مبنی بر خداحافظی من منتشر شد. فقط خواستم از طریق این مصاحبه اعلام کنم که قصد خداحافظی از فوتبال را ندارم و خوشبختانه بدنم آماده است تا فوتبال بازی کنم و به زودی تیم آینده‌ام مشخص خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس