بادامچیان: فهرستی از افراد را برای انتخابات گزینش کرده‌ایم

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: اگر در موضوع حجاب کار منسجم و هماهنگ شده‌ای توسط نهادهای مختلف متولی این موضوع صورت نگیرد، قطعا نتیجه ای در این حوزه و تاثیری در جامعه نخواهیم دید.

به گزارش مشرق، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با تاکید بر لزوم هم‌افزایی همه نهادها و سازمان‌های فرهنگی در بحث اجرایی کردن قوانین مربوط به حجاب گفت: مسئله حجاب و تحجب یک ضرورت و اصل مهم در اسلام است و بر اساس این اصل هرکس که مسلمان است باید بر طبق قانون کشور اسلامی رفتار کند.

وی افزود: نکته دیگر نگاه مقابل اسلام است که در مقوله زن و حجاب با یک نگاه ابزاری به زن، زن را وسیله شهوت رانی خود قرار داده و در جوامع غربی مشاهده می کنیم که بیش ترین صدمات را زنان غربی متحمل شده‌ اند.

بادامچیان خاطرنشان کرد: حال با این مقدمه، باید گفت؛ یک شبکه استعماری حجاب را به عنوان یک هویت اسلامی نشانه گرفته و فعالیت های سازمان دهی شده ای علیه حجاب انجام می‌دهند و استقلال و هویت خانواده را نشانه گرفته‌اند و برای رسانه های خارج نشین محتوا تهیه می‌کنند.

اگر در مقوله حجاب سازمان ها هماهنگ نباشند، فضا بهبود پیدا نخواهد کرد

وی تصریح کرد: در مسئله حجاب باید مثل خودشان با یک برنامه ریزی و طرح منطقی و دقیق همه نهادهای متولی این حوزه ورود پیدا کرده و به صورت هماهنگ برنامه های خود را در موضوع عفاف و حجاب پیش ببرندو این موضوع را به صورت منطقی برای زنان در صداوسیما تبیین کنند.

وی یادآور شد: اگر در موضوع حجاب کار منسجم و هماهنگ شده ای توسط نهادهای مختلف متولی این موضوع صورت نگیرد، قطعا نتیجه ای در این حوزه نخواهیم دید و فضا بهبود پیدا نخواهد کرد و تاثیری در جامعه نخواهیم دید.

بادامچیان با اشاره به اینکه بعضی کم کارهایی که در حوزه حجاب صورت گرفته از دولت قبل نشأت گرفته است، گفت: گروهی در جریان اصلاحات وجود دارد که در همه چیز در غرب غرق شده اند و گرفتار مفاهیم و کارکردهای غرب در موضوعات مختلف هستند و با یک ذهن غرب زده نسبت به مقوله زن و حجاب نگاه می‌کنند و خب طبیعتا در زمان خودشان رویکردشان غربی بوده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس