کد خبر 1514750
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی ژئوپلیتیک رسانه، با انتشار ویدئویی درباره هدف از تشکیل فمینیسم نوشت:

‏ارون روسو یکی از کارگردانان و تهیه کننده‌های آمریکایی بود که نیک راکفلر ( از خانواده مشهور راکفلرها ) از دوستان نزدیکش بود، مصاحبه ای قبل از فوتش در سال ۲۰۰۶ ضبط کردن که سال ۲۰۰۹ توسط infowars منتشر شد.

بخشی از آن مصاحبه را ببینید و با اتفاقات چندماه اخیر مقایسه کنید.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    24 0
    من آمریکا تحصیل کردم و بیست سال پیش اومدم ایران تشکیل خانواده دادم، دقيقأ همین مطالب رو صد بار برای دوستان و آشنایان اینجا تعریف کردم، همشون جوری به من نگاه میکنن که انگار از یه کرهٔ دیگه اومدم!! دمت گرم مشرق الان لینکشو برای چندتاشون میفرستم تا اقلا ترجمهٔ فارسیشو بخونن، البته بازم تا اینتر نشنال نگه قبول نمیکنن!!!!
    • فردین FR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
      1 0
      بنده هم چهل سال است در غرب زندگی میکنم و فاجعه اولترالیبرالیسم و فمینیسم را بر ارکان خانواده را در این چهار دهه به چشم میبینم. هرگاه برای ایرانی های داخل توضیح میدهم با شک و تردید و نظر منفی نگاه میکنند گویا از خود غربی ها غربی ترند! ایرانیت و اسلامیت دو بال هویت و اصالت ما هستند که دشمن شدیدا در تلاش برای متلاشی کردن آن است ، هوشیار باشیم.
  • سیدمحمدمهدی IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    0 0
    سلام علیکم خانواده برای شکل گیری و تکامل باید بر اساس دستورات قرآنی و شرعیات مقدس اسلام بنا شود و هیچ شخصی با ورود به کانون خانواده نباید به دنبال سوء استفاده از آن برای مقاصد غیر انسانی و شخصی باشد در غیر اینصورت در واقع خیانت کار به دیگر اعضاء خانواده می باشد. زیرا اساس سود وزیان در خانواده نفی جمعی می باشد و پرداخت به هر عضو فارغ از دیگر اعضا اجحاف در خانواده است . و اجحاف در خانواده اساس خشت اول چون نهد معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج است. و یکی از مبانی اسلام در جامعه بشری شکل دهی و هدایت خانواده در راستای شریعت اسلام است.
  • سید IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    9 0
    زن ، بردگی، ناداری !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    0 0
    فک میکنید زن نفهمید دروغ گفت بعد ضرباتو خودش خورد چرا ادامه داد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس