دستور بازداشت عامل ضرب و جرح کودکان معلول در بوشهر صادر شد/ تشکیل پرونده کیفری برای مرکز نگهداری کودکان معلول

رئیس کل دادگستری گفت: فیلم منتشر شده در فضای مجازی در خصوص ضرب و جرح کودکان معلول در بوشهر مربوط به مرداد ماه سال گذشته است.

به گزارش مشرق، مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر در رابطه با فیلم منتشر شده در فضای مجازی در خصوص ضرب و جرح و اذیت و آزار معلولان ذهنی مرکز نیلوفر آبی در بوشهر اظهار کرد: به محض اطلاع از این موضوع به همراه دادستان مرکز استان، معاون دادستان و مدیر کل بهزیستی استان از مرکز نگهداری کودکان معلول نیلوفر آبی بازدید به عمل آمد.

وی افزود: فیلم منتشر شده در فضای مجازی مربوط به مرداد ماه سال گذشته است. فردی که در فیلم منتشر شده اقدام به ضرب و شتم معلولان کرده است همان زمان از مرکز اخراج شده است.

رئیس کل دادگستری بیان کرد: دستور بازداشت فردی که اقدام به ضرب و شتم معلولان کرده است صادر شد، همچنین برای مرکز نگهداری معلولان در سازمان بهزیستی و دستگاه قضایی پرونده کیفری تشکیل شد.

مهرانگیر بیان کرد: در مرکز نیلوفرآبی ۱۰۵ کودک معلول نگهداری می‌شوند و این کودکان از نظر ذهنی و جسمی مشکلات زیادی دارند که نگهداری از آن‌ها مشکلات زیادی دارد. در بازدیدی که از این مرکز به عمل آمد وضعیت بهداشتی و نگهداری کودکان مناسب بود و امکانات مناسبی داشت.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 11
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مانی IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    9 1
    خیلی مسخره است یارو به خاطر این وحشی گری پارسال اخراج شده امسال که فیلمش دراومده دستور بازداشتش صادر شده !
    • مردم IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
      1 0
      نه این فیلم پارسال دراومد
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    3 0
    مهرانگیر بیان کرد: در مرکز نیلوفرآبی ۱۰۵ کودک معلول نگهداری می‌شوند و این کودکان از نظر ذهنی و جسمی مشکلات زیادی دارند که نگهداری از آن‌ها مشکلات زیادی دارد. خوب چون نگهداری از اینها سخت است باید تا می خورند کتک بخورند؟!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس