کد خبر 1514609
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳
قتل زن ۲۳ ساله با شلیک اسلحه شوهر ؛ سرانجام ازدواج اجباری با پسرعمو | متهم بودن مرد جوان در پرونده انفجار یک خودرو و قتل دلخراش راننده آن

قتل اسرارآمیز یک زن جوان با شلیک گلوله، پای شوهر او را که صاحب اسلحه استفاده‌شده در قتل هم بود، به پرونده این جنایت باز کرد.

به گزارش مشرق، شامگاه سه‌شنبه دهم مرداد به قاضی وحید ناصری بازپرس جنایی تهران خبر رسید که زنی در خانه‌اش به قتل رسیده است. محل حادثه آپارتمانی در طبقه پنجم یک ساختمان مسکونی بود و پیکر بی‌جان زن ۲۳ساله در پذیرایی و نزدیکی ورودی دستشویی افتاده بود.

او با اصابت گلوله به قفسه سینه‌اش به قتل رسیده بود و در چند قدمی جسد، یک قبضه سلاح شاه‌کش که متعلق به شوهر مقتول بود، به چشم می‌خورد. شوهر و مادر مقتول نخستین کسانی بودند که با جسد زن جوان مواجه شده و پلیس را خبر کرده بودند.

مادر مقتول به مأموران گفت: دخترم چند سال قبل با پسرعمویش ازدواج کرد. ازدواج آنها اجباری و با اصرار خانواده‌ها بود و به همین دلیل آنها مدام با یکدیگر اختلاف و درگیری داشتند.

وی افزود: ساعتی قبل دامادم به من زنگ زد و گفت کلید خانه‌اش را ندارد و همسرش در را باز نمی‌کند. او به‌دنبال من آمد و دو نفری به خانه‌شان آمدیم و وقتی در را باز کردیم با جسد خونین دخترم مواجه شدیم.

ماموران در ادامه تحقیقات متوجه شدند که زن جوان مدتی قبل در دادگاه درخواست طلاق داده بود. او حتی چندبار تصمیم گرفته بود به زندگیش پایان دهد. اما تیم جنایی در محل حادثه به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد زن جوان خودکشی نکرده، بلکه به قتل رسیده است.

در ادامه مأموران به تحقیق از شوهر وی پرداختند و او گفت: امروز وقتی از محل کار به خانه برگشتم، هرچه زنگ زدم همسرم جواب نداد. فکر کردم به خانه مادرش رفته است. به آنجا رفتم و وقتی با مادرزنم به خانه برگشتیم، با جسد همسرم مواجه شدیم.

اظهارات شوهر مقتول متناقض بود و وی به‌عنوان مظنون در قتل بازداشت شد. از سوی دیگر مأموران در بررسی سوابق مظنون پرونده دریافتند وی از متهمان پرونده انفجار یک پژو پارس در بهمن سال۱۴۰۰ در منطقه کیانشهر بوده که در آن حادثه راننده خودرو به طرز دلخراشی به قتل رسیده بود.

با این اطلاعات، تحقیقات در این پرونده برای رازگشایی از قتل مسلحانه زن جوان ادامه دارد.

منبع: همشهری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    4 2
    زنش کشته با صحنه سازی می خوا خودش تبرئه کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس