کد خبر 1514387
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
چهره شاخص کشتی جهان به دنبال خداحافظی شیرین| علی‌اف: تمرکزم روی طلای المپیک است

حاجی علی‌اف گفت: همه افکار من فقط به مقام اول در بازی‌های المپیک متمرکز است.

به گزارش مشرق، حاجی علی‌اف یکی از کشتی‌گیران مطرح جهان، دارنده ۲ مدال نقره و برنز المپیک و قهرمان ۳ دوره جهان در مورد عملکرد خود در مسابقات بین‌المللی لهستان که در وزن ۶۵ کیلوگرم به مقام سوم رسید، گفت: این آخرین تورنمنت در آستانه مسابقات قهرمانی جهان بود. فکر می‌کنم این مسابقات برای تیم ما موفقیت آمیز بود. اخیراً در وزن تا ۷۰ کیلوگرم مبارزه کردم، اما قبل از مسابقات جهانی با توصیه مربیان تصمیم گرفتم به وزن ۶۵ کیلوگرم برگردم.

وی با بیان اینکه ماجرای پیچیده‌ای داشتم، عنوان کرد: به دلیل مصدومیتم در اردوی اخیر روسیه در تورنمنت لهستان احساس درد کردم. البته آسیب دیدگی چندان جدی نبود و هم اکنون برای مسابقات جهانی آماده می‌شوم، می‌خواهم به بهترین فرم برسم.

آزادکار جمهوری آذربایجان تاکید کرد: آرزوی من این است که قبل از بازنشستگی برای آخرین بار قهرمان جهان شوم. این قطعا آخرین پیکارهای جهانی برای من خواهد بود. اما حتی اگر در صربستان برنده نشدم، می‌خواهم برای المپیک ۲۰۲۴ مجوز کسب کنم. من می‌خواهم قهرمان المپیک شوم و به حرفه ام پایان دهم.

حاجی علی‌اف خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم اتفاق چهار سال پیش که در مسابقات جهانی موفق به کسب مدال و جواز المپیک نشدم دیگر تکرار نشود. برای کسب طلای المپیک باید تا پاریس صبور و مراقب باشم. در حال حاضر همه افکار من به مقام اول در المپیک معطوف شده است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    0 0
    اذربایجان مهدتمام ورزشهادرجهان است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس