کد خبر 1514296
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
حمله شدید اللحن ترامپ به بایدن

رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که «دولت فاسد» کنونی این کشور در تلاش است تا از طریق محاکمه‌ با انگیزه‌های سیاسی، او را بیش از ۵۰۰ سال پشت میله‌ها بیندازد!

به گزارش مشرق، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا مدعی است که دولت جو بایدن، رئیس جمهور کنونی این کشور سعی دارد تا از طریق صدور کیفرخواست‌هایی با انگیزه سیاسی، او را در مجموع ۵۶۱ سال به زندان بیندازد!

در ایمیل جذب سرمایه ترامپ که برای اهداکنندگان به کارزار انتخاباتی وی ارسال شده و برخی از رسانه‌های آمریکایی آن را منتشر کرده‌اند، آمده است: باتوجه به کیفرخواست غیرقانونی که وزارت دادگستریِ فاسدِ تحت سلطه جوِ شیاد، دوباره علیه اینجانب(ارادتمند شما) صادر کرده است، گزارش‌ها نشان می‌‎دهد که من بابت پاپوشی که چپ‌ها برایم ساخته‌اند، در مجموع با ۵۶۱ سال زندان روبه‌رو هستم. («جو شیاد» لقبی است که ترامپ برای خطاب کردن جو بایدن استفاده می‌کرد.)

در ادامه این ایمیل آمده است: تلاش برای محکوم کردن شما آن هم به ۶ بار حبس ابد، تنها یک پیام مخابره می‌کند و آن هم «ترس» است. ترساندن شما از اینکه اگر به تنها نامزدی که شما(آمریکایی‌ها) را در اولویت قرار می‌دهد، رای بدهید، شما هم مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرید، متهم و حتی به دست رژیم مارکسیست فعلی واشنگتن، بازداشت می‌شوید.

ترامپ مدعی شد که «پاپوش ساختن ناتمام» علیه وی، صرفا به او مربوط نیست بلکه به معنای گرفتن آزادی آمریکایی‌هاست و در ادامه از حامیانش خواست تا «در این دوران سیاه، در کمال آرامش و صلح در کنار او بایستند.»

جک اسمیت، بازپرس ویژه وزارت دادگستری آمریکا روز سه‌شنبه کیفرخواست ۴۵ صفحه‌ای را علیه ترامپ منتشر و او را به ۶ فقره جرم کیفری در ارتباط با پرونده شورش ششم ژانویه و حمله حامیان رئیس جمهور سابق به ساختمان کنگره آمریکا متهم کرد. اسمیت در این کیفرخواست مدعی شد که ترامپ از اینکه تخلفات ادعایی وی در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا صحت نداشته، آگاه بوده اما با تکرار این ادعاها، «جو کشور را با عدم اعتماد و خشم متشنج کرده و اعتماد عمومی به روند برگزاری انتخابات را نادیده گرفته است.»

بازپرس ویژه وزارت دادگستری آمریکا همچنین مدعی شد که «دسیسه‌های ترامپ، دولت فدرال آمریکا را هدف گرفته بود.» اسمیت هفته گذشته، چهل‌وپنجمین رئیس جمهور آمریکا را به سنگ‌اندازی در مسیر اجرای عدالت از طریق «از بین بردن شواهد مرتبط با نگهداری اسناد طبقه‌بندی‌شده دولتی در عمارت ترامپ در فلوریدا» متهم کرد. دادگاهی در نیویورک نیز ترامپ را به «جعل اسناد تجاری» در پرونده پرداخت حق‌السکوت به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن متهم کرده است.

ترامپ در حال حاضر پیشتاز نامزدهای حزب جمهوری‌خواه برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا است. دموکرات‌ها مصرانه تاکید دارند که جو بایدن در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا، ۸۱ میلیون رای را به طور کاملا قانونی اخذ کرده که بیشترین تعداد رای در تاریخ آمریکا محسوب می‌شود. آنها همچنین مدعی هستند که ادعای ترامپ مبنی بر وقوع تخلفات در رای‌گیری کاملا بی‌اساس و کذب است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
    5 1
    ۵۰۰ سال تو نهایت تا ده سال دیگه ایشالا ریق رحمت رو نوش جان کردی،اون بایدن هاف هافو هم بدتر از تو.
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
    6 1
    حالا من با چیزی کاری ندارم ولی اینکه آمریکا فاسدترین کشور زمین هست شکی در اون نیست چون شرکتها و پولدارهای وابسته به احزاب پول به این احزاب میدهند به اسم بخشش! خب این اصل فساد هست. دوم زمان تسخیر کنگره خود پلیس تظاهر کنندگان رو تشویق به ورود میکرد و حتی ویدئو ها تماما در دسترس هست و از پنج افسر فرمانده گارد کنگره در این مدت هر پنج نفر به دلایل مختلف از دنیا رفتند که آخرین نفر خودکشی کرد! با اینکه خود ترامپ یک‌جرقچمه هست ولی در صحبتهاش به تظاهر کنندگان می‌گفت با احترام تظاهرات کنند و در جایی دیگر گفته مطابق متمم اول قانون اساسی! در ضمن حتی یک نفر از افراد بین جمعیت ورود کننده به کنگره که در واقع تشویق کننده بودند دستگیر نشدند!!! این نشان از فساد ساختاری در سیستم سیاسی این کشور و این نشون میده هیئت منصفه در این کشور چقدر الکی و فاسد هست
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
    1 2
    خواهید دید ترامپ چگونه لا حمایت مردم ریس چمهور میشود واین دادگاها قبر بایدنرا میگنند وخودشانرا
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
    0 0
    بعد یه عده میگن بیایید با همچین کشوری گفتمان کنیم،آخه اینها گفتمان حالیشون؟!
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
    0 0
    ترامپ یهودی هفت میلیون انسان بیگناه و هفتصد هزار نفر درآمریکا را با تولید وانتشار ویروس کرونا کشته است ، واین حروم باید مثل سگ کشته شود .
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
    0 0
    دم بایدن گرم که داره انتقام سخت را ازت میگیره! ایکاش مثل صدام در دادگاه محکوم بشی. هر کی هر بلایی سر قاتل سردار سلیمانی بیاره دمش گرم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس