کد خبر 1514085
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
شکایت ارمغانی از فدراسیون بسکتبال؟

به دلیل طولانی شدن بحث فسخ قرارداد ارمغانی با فدراسیون بسکتبال ایران، اکنون خبری مبنی بر شکایت رسمی او به فیبا مطرح شد که البته ارمغانی این موضوع را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، با گذشت چندین ماه از قطع همکاری فدراسیون بسکتبال ایران با سعید ارمغانی، تا این لحظه فدراسیون بسکتبال اقدام رسمی برای فسخ قرارداد با این سرمربی انجام نداده که این موضوع در نوع خود عجیب است و همین امر موجب شده بحث‌هایی درباره شکایت ارمغانی از فدراسیون ایران مطرح شود.

طبق قرارداد منعقد شده میان ارمغانی و فدراسیون ایران، او هم اکنون به صورت رسمی سرمربی تیم ملی است ولی دیگر شرایط همکاری دوجانبه وجود ندارد و درخواست ارمغانی از جواد داوری فسخ دوستانه این قرارداد است که گویا فدراسیون بسکتبال فعلا قصدی برای این اقدام ندارد.

طبق اخبار همچنان فدراسیون بسکتبال هیچ نامه یا ایمیل رسمی‌ مبنی بر فسخ قرارداد را به ارمغانی ارسال نکرده است.

از همین جهت در حالی که سعید ارمغانی بارها اعلام کرده است دوست ندارد کار را به مراجع مربوطه مثل فدراسیون جهانی بسکتبال (FIBA) بکشد (چون به ضرر فدراسیون ایران است)، در روزهای گذشته خبری مبنی بر شکایت او از فدراسیون ایران منتشر شد که در این رابطه با او صحبت کردیم.

ارمغانی پر پاسخ به این سوال که آیا خبر شکایت او از فدراسیون ایران به فدراسیون جهانی صحت دارد؟ گفت؛ خیر فعلا چنین کاری نکرده‌ام و این خبر اصلا درست نیست. من همچنان دوست دارم این مساله دوستانه حل شود.

او ادامه داد: البته اگر در آینده نزدیک اتفاقی نیفتد، بر خلاف میل باطنی‌ام باید این کار را انجام دهم. فعلا اقدامی نکرده‌ام و منتظر هستم فدراسیون دوستانه کار را تمام کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس