کد خبر 1513991
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
سقوط طارمی از گزینه اول به سوم برای میلان

ستاره تیم ملی ایران به گزینه سوم میلان تبدیل شد.

به گزارش مشرق، مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان با درخشش به همراه پورتو در فصل گذشته و کسب جایزه آقای گلی لیگ برتر پرتغال مشتریان زیادی کرد.

میلان و منچستر یونایتد بزرگترین مشتریان ستاره ایرانی بودند. روسونری حتی با طارمی به توافق شخصی رسید تا قراردادی ۴ ساله با او امضا کند ولی پورتو در آخرین لحظه با افزایش مبلغ فروش این بازیکن از ۲۵ به ۳۰ میلیون یورو باعث منتفی شدن این انتقال شد.

میلان تنها یک سهمیه غیراروپایی داشت به همین خاطر به دنبال جذب طارمی بود ولی بعد از شکست این پروژه چوکوئزه ستاره آفریقایی ویارئال را جذب کرد.

سقوط طارمی دربین گزینه‌های میلان

با جذب این بازیکن سهمیه غیراروپایی میلان تمام شد. اما با تغییر قانون در فدراسیون فوتبال ایتالیا به اروپایی حساب کردن بازیکنان بریتانیا و ولز دوباره یک سهمیه غیراروپایی برای روسونری مهیا شد.

اما این بار طارمی در اولویت خرید تابستانی میلان نیست بلکه طبق گزارش سایت «sempremilan» ستاره ایرانی به گزینه سوم پیولی برای تقویت خط حمله تبدیل شده است.

لورنزو کلمبو مهاجم قرضی میلان است که در لچه بازی می کند. این مهاجم ۲۱ ساله گزینه اول پیولی برای حضور چرخشی در ترکیب تیم است. همچنین گزینه دیگری روی میز میلان است و طارمی به گزینه سوم روسونری تبدیل شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
    0 1
    این متمارضو هیچ تیمی نمیخواد.میخوان فوتبال بازی کنن قرار نیست فوتبالو با دایو زدن و تمارض به گند بکشن.این یه سال دیگه تو پورتو میمونه فصل بعد پورتو هم پرتش میکنه بیرون میره امارات و قطر
    • شاهین IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      0 0
      بدبخت حسود ،معلومه از موفقیت هموطنت بد جور سوختی بدبخت اجنبی پرست
    • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      0 0
      غرض ورزی خوب نیست بازیکن خوبی هست
  • سورن IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
    0 0
    ما یه اصلی داریم در ورزش بنام بازی جوانمردانه که جناب طارمی کلا با این واژه بیگانه اند و در هر بازی ابتدا سعی میکنند داور را فریب دهند تا اینکه گلزنی کنند که واقعا جای تاسف دارد!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس