برتری اینتر مقابل پاری‌سن‌ژرمن در سرزمین آفتاب؛ پاریسی‌ها بدون امباپه روی نوار ناکامی

تیم فوتبال اینترمیلان موفق شد با نتیجه ۲ بر یک پاری‌سن‌ژرمن را مغلوب کند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و اینترمیلان در تور پیش فصل شرق آسیا از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه در ورزشگاه ملی ژاپن برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر یک اینتر به پایان رسید.

پاریسی‌ها همچنان بدون کیلیان ام‌باپه و نیمار بازی‌های خود را ادامه می‌دهند و روی نوار ناکامی قرار دارند، اما اینتر غایب قابل توجهی نداشت. از طرفی تقابل میلان اشکرینیار با تیم سابقش نکته جالب توجهی بود.

پاریسی‌ها پیش از این بازی ۲ دیدار دیگر نیز در ژاپن برگزار کرده بودند. آن‌ها ابتدا با تساوی بدون گل مقابل النصر متوقف شدند و در دیدار قبلی خود نیز با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب سرزواوساکا ژاپن شده بودند.

شاگردان سیمونه اینزاگی نیز پس تساوی یک بر یک مقابل النصر پا به این دیدار گذاشته بودند. در حالی که پاریسی‌ها با شوت زیبای ویتینها در دقیقه ۶۳ از حریف خود جلو بودند این بازیکنان تعویضی اینزاگی بودند که ورق بازی را عوض کردند.

اینتر ابتدا در دقیقه ۸۱ توسط اسپوزیتو سه گل تساوی را به ثمر رساند و تنها ۲ دقیقه بعد استفانو سنسی دیگر بازیکن تعویضی اینتر گل دوم را به ثمر رساند تا در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر یک اینتر به پایان رسید.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس