کد خبر 1513733
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
شکست‌های تیم ملی والیبال طبیعی است؟

زمان اعزام تیم ملی والیبال به ارومیه برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد.

به گزارش مشرق، زمان اعزام تیم ملی والیبال به ارومیه برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد. به این ترتیب کاروان والیبال ایران روز شنبه تهران را به مقصد ارومیه ترک خواهد کرد.

شاگردان بهروز عطایی چند روزی است که تمرینات خود را در تهران استارت زده‌اند تا طبق برنامه حدود بیش از ۲ هفته زودتر راهی ارومیه خواهند شد تا شرایط ایده‌آلی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا پیدا کنند.

سیدمحمد موسوی، میلاد عبادی‌پور، مهدی جلوه، امیررضا سرلک، محمد ولی‌زاده، پوریا حسین‌خانزاده، میثم صالحی، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین اسفندیار، مبین نصری، امین اسماعیل‌نژاد، بردیا سعادت، صابر کاظمی، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، محمدطاهر وادی، علی رمضانی و جواد کریمی ۱۸ بازیکن حاضر در تمرینات تیم ملی هستند.

بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۸ مرداد تا چهار شهریور با حضور ۱۸ تیم به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر ارومیه برگزار می‌شود.

تیم ملی والیبال ایران در حال حاضر با چهار مدال طلا (۲۰۱۱، ۲۰۱۳، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱)، دو عنوان نایب قهرمانی (۲۰۰۹ و ۲۰۱۵) و یک مدال برنز در سال ۲۰۰۳ در رتبه سوم افتخارآفرینان این مسابقات قرار دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پری مجرد44 ساله IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    1 0
    با عطایی حتما قهرمان آسیا می شویم البته در خواب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس