کد خبر 1513689
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه در خط مقدم+فیلم

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه از خط مقدم در منطقه «زاپروژیا» اوکراین بازدید کرد و در جریان وضعیت میدانی قرار گرفت.

به گزارش مشرق، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد «والری گراسیموف» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه امروز سه‌شنبه (اول اوت، دهم مرداد) از خط مقدم در منطقه «زاپروژیا» اوکراین بازدید کرد.

طبق بیانیه این وزارتخانه، در حین کار در منطقه عملیات نظامی ویژه، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح فدراسیون روسیه، ژنرال ارتش والری گراسیموف از نقطه کنترل پیشرفته گروه نیروها در جهت زاپروژیا بازدید کرد.

گراسیموف همچنین توسط «الکساندر رومانچوک» فرمانده این گروه در جریان وضعیت کنونی خط مقدم و اقدامات نیروهای مسلح اوکراین قرار گرفت.

طبق اعلام این وزارتخانه، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه بر اهمیت تشخیص زودهنگام تحرکات نیروهای اوکراینی و همچنین حملات پیشگیرانه و جنگ ضد آتشبار تاکید کرد.

این بازدید در حالی انجام شده که ۱۹ تیرماه رسانه‌های غربی مدعی شده بودند رئیس‌جمهور روسیه، گراسیموف را از فرماندهی جنگ اوکراین برکنار کرده است. کانال تلگرامی روزنامه «مسکو تایمز» هم در مطلبی به نقل از منابعی که آن‌ها را «خبرنگاران نظامی» عنوان کرده بود، همین ادعا را مطرح کرد. آن‌ها مدعی شده‌ بودند اخراج گراسیموف از تبعات شورش گروه واگنر در تاریخ ۲۴ ژوئیه بوده است.

اما ساعاتی بعد از انتشار این اخبار، ادعاها نادرست از آب درآمد و کانال تلگرامی وزارت دفاع روسیه فیلمی از گراسیموف منتشر کرد که او را در حال ارائه گزارشی از آخرین تحولات میدانی جنگ نشان می‌داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    2 0
    روسیه با حمله پیش دستانه که طبق منشور ملل متحد حق مسلم اوست، برنامه آمریکا و ناتو برای حمله به روسیه با جلوداری اوکراین اشغالی را خنثی کرد چنانچه خود دبیرکل حیله گر ناتو صراحتا اعتراف کرد سالها اوکراین را تسلیح و آماده برای حمله به خاک روسیه کرده بودیم. #درود بر روسیه🇷🇺
  • یزدان IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    0 0
    *وظیفه تک تک شما آمریکا گدایان بیوطن به عنوان خادمین کاخ سیاه جانفشانی در راه ارباب بایدن مشنگ است به جبهه های جنگ اوکراین بشتابید و به عنوان مدافعان واشنگتون بجنگید که اگر خدای خواسته شکستی برای آمریکای قوم لوط در این معرکه حاصل شود هیمنه ارباب برای مدت های طولانی و شاید
  • عمیر IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    1 13
    این دلقک ها هم از زلنسکی یاد گرفتن مرد واقعی زلنسکیه نه شما احمقا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس