کد خبر 1512977
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
بازگشت میراسماعیلی به فدراسیون جودو

آرش میراسماعیلی پس از صدور حکم رفع تعلیقش، به فدراسیون جودو بازگشت.

به گزارش مشرق، خردادماه سال جاری پس از اتفاقات و حواشی پیش آمده برای میراسماعیلی رئیس وقت فدراسیون جودو، نصرالله پریچهره به عنوان سرپرست موقت فدراسیون جودو منصوب شد تا اتهامات وارده به میراسماعیلی از سوی دادگاه بررسی شود.

در نهایت طبق دستور قضائی و نامه صادره خطاب به وزارت ورزش و جوانان از سوی دادگاه کارکنان دولت، تعلیق آرش میراسماعیلی از خدمت دولتی لغو و ادامه تعلیق وی از نظر دادگاه وجاهت قانونی نداشت.

بر این اساس، وی امروز یکشنبه به همراه با فخیمی مدیر حراست فدراسیون جودو، محمدرضا مدنی پیشکسوت جودو و مدیر کمیته فنی فدراسیون جودو، مهدی گرایلی نایب رئیس مردان، مریم بهاروند نایب رئیس بانوان، جمعی از روسای هیئت‌ها و تعدادی از اعضا خانواده جودو در فدراسیون حضور یافت و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون جودو، برای وی آرزوی موفقیت کرد.

براین اساس میراسماعیلی از امروز پس از رفع تعلیق مجدد به عنوان رئیس فدراسیون فعالیت خود را آغاز کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    0 0
    جناب آقای آرش میراسماعیلی : لطفا ببینید مشکل این جناب " میران " با شما چیست؟!
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    0 0
    فدراسیون جودو چه خبر است ؟ هم میراسماعیلی رییس است و هم پریچهره سرپرست حضور دارد ! هم قدمی خود را دبیر میداند و هم صابرگرایلی؟
  • دلسوزجودو IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    0 0
    باسلام ازشماسردبیرمحترم درتعجبم که چرا خارج ازچهارچوب وتعهدکاری،اخبارفیک رانشرمیدهید؟لااقل برای خودتان هم شده کمی تحقیق میکردید. شخص موردبحث خوسرانه وبدون نامه ازوزارتخانه وباهماهنگی قبلب باعوامل حاضردراین لشکرکشی واردفدراسیون شده وطبق دستوروحکم وزیر هنوز نصرالله پریچهره سرپرست و قدمی سرپرست دبیریست!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس