کد خبر 1512885
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲

قیمت هر شاخه میلگرد اهواز چقدر است؟ این سوال برای تمام سازندگان حرفه‌ای که در زمینه عمران و صنعت فعالیت می ‌کنند به وجود می‌ آید. چرا که هر شاخه میلگرد ۱۴ با داشتن آج‌های جناقی به شکل ترد تولید می‌شود که جهت افزایش مقاومت بتن مورد استفاده قرار می‌گیرد. به علت نوسانات زیادی که در بازار آهن وجود دارد، دریافت قیمت روز میلگرد برای خریداران عمده اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. در صورت نیاز به دریافت قیمت میلگرد ۱۴ امروز کافیست با کارشناسان مجموعه خانه آهن در ارتباط باشید، تا شرایط خرید میلگرد اهواز که جزء بهترین‌ها است با نرخ مناسب برای شما میسر گردد.

قیمت هر شاخه میلگرد ۱۴ اهواز چقدر است؟

بررسی میلگرد ۱۴ اهواز

کارخانه میلگرد کوثر اهواز، جزء معتبرترین تولید کنندگان در جنوب کشور است که در زمینه تولید میلگرد در سایز بندی ‌های مختلف به صورت حرفه‌ ای کار می ‌کند. در حال حاضر میلگرد ۱۴ اهواز به دلیل مقاومت کششی از محبوبیت بالایی برخوردار است و میانگین حجم تقاضا برای تهیه این میلگرد در سال بالا است.

همین حجم زیاد تقاضا برای تهیه میلگردها موجب شده تا این سوال که قیمت هر شاخه میلگرد ۱۴ اهواز چقدر است؟ برای افراد به وجود بیاید. زیرا هر چقدر که تقاضا برای یک محصول بیشتر باشد، نوسانات بیشتری بر روی نرخ آن در بازار ایجاد می‌ گردد.

میلگرد اهواز در گریدهای مختلف تولید می ‌شود و میلگرد (A3) مورد توجه و استقبال بیشتری است. چرا که جزء میلگردهای نیمه سخت بوده و آج‌های قرار گرفته بر روی آن به صورت جناقی یا هفت هشتی طراحی شده است، مقاومت این گرید از میلگرد، به نسبت میلگرد A2 بیشتر است.

به طور کلی میلگردهای اهواز هم به صورت شاخه‌ای و هم به صورت کلاف عرضه می ‌شوند و بر روی تمامی میلگردها علامت اختصاری کارخانه کوثر اهواز GCT درج می‌شود. خریدار می تواند در میان محصولات متعدد موجود در بازار میلگردهای اهواز را از میان میلگردهای فیک شناسایی کند.

وزن میلگردها در کارخانجات مختلف متفاوت است، هر چقدر که وزن میلگرد نزدیک‌تر به جدول اشتال باشد، استانداردها در روند تولید آن بیشتر رعایت می‌گردد. در بررسی میلگرد اهواز در می‌یابیم که تفاوت بسیار جزئی در وزن این میلگرد با جدول اشتال است، وزن میلگرد ۱۴ اهواز ۱۴.۵ کیلوگرم بوده و وزن جدول اشتال ۱۴.۵۲کیلوگرم است.


عوامل موثر بر قیمت میلگرد ۱۴ اهواز چیست؟

قیمت هر شاخه میلگرد ۱۴ اهواز چقدر است؟

میلگرد ۱۴ اهواز به عنوان یکی از پرکاربردترین مصالح در صنعت ساخت و ساز شناخته می‌شود و به دلیل استفاده وسیع از این میلگرد، تمام صاحبان پروژه ‌های بزرگ، سازندگان و مهندسان به دنبال دریافت قیمت روز میلگرد هستند.

استفاده کردن از میلگردهای ۱۴ موجب می‌شود تا استحکام بتن سازه‌ها افزایش پیدا کرده و در نهایت مقاومت و امنیت بنا بیشتر می‌شود. عوامل زیادی وجود دارند که بر قیمت میلگرد ۱۴ اهواز تأثیرگذار هستند، در ادامه به برخی از آنها می ‌پردازیم:

  • عرضه به صورت شاخه یا کلاف

عرضه میلگرد به بازار به صورت شاخه ‌ای یا کلافی می ‌تواند بر روی نرخ آن در بازار تأثیرگذار باشد.

  • ساده یا آجدار بودن میلگرد

معمولا روند تولید میلگردهای ساده با آجدار تفاوت دارد و حتی نوع عاج قرار گرفته بر روی میلگردها نیز متفاوت است. پس این عوامل می ‌توانند بر روی نرخ میلگردها در بازار تأثیر بگذارند.

  • مراکز و فروش

بسته به مراکز عرضه و فروشی که قرار است میلگرد را بخرید، ممکن است قیمت‌های متفاوتی هم دریافت کنید. پس در انتخاب این مراکز دقت بیشتری داشته باشید که در حال حاضر خانه آهن یکی از بهترین مراکز شناخته شده برای خرید هر نوع میلگرد و به خصوص میلگردهای ۱۴ است.

نحوه تعیین قیمت میلگرد ۱۴ امروز

تا اینجا دریافتیم که میلگرد اهواز جزء پراستفاده‌ترین میلگردهای موجود در بازار است که در اکثر صنایع عمرانی کشور کاربرد دارد، به همین دلیل قیمت روز میلگرد برای همه خریداران مهم است.

در سال‌ های اخیر به دلیل نوسانات زیادی که در بازارهای مالی به وجود آمده مداوم قیمت‌ها افزایش پیدا می ‌کنند. به همین سبب قبل از خرید نهایی باید قیمت میلگرد ۱۴ امروز را به دست آورید که بر اساس شرایط بازار بالا و پایین می ‌شود.

اگر برای شما هم مهم است که بدانید نحوه تعیین قیمت میلگرد ۱۴ امروز چگونه است، در ادامه به چند فاکتور مهم آن می ‌پردازیم:

  • تغییرات قیمت ارز

تغییراتی که در قیمت ارز و به خصوص دلار به وجود می ‌آید، مستقیم بر روی نرخ آهن آلات و میلگردها تأثیر می ‌گذارد. زیرا برخی از مواد اولیه به صورت وارداتی بوده و همچنین برخی از کارخانجات محصولات خود را صادر می ‌کنند.

  • افزایش حجم تقاضا

افزایش حجم تقاضا برای تهیه میلگرد ۱۴ موجب می‌ شود تا قیمت آن بیشتر شود، چرا که کارخانجات باید به صورت فوق العاده کار کنند، تا نیاز بازار را تأمین کنند که لازم به صرف هزینه‌ های بیشتر است.

  • افزایش میزان صادرات

هر زمان که استقبال از میلگردها در بازارهای صادراتی بیشتر شود، در بازار داخل با افزایش قیمت روبرو می‌گردد.

  • فصل‌ های سال

فصل از عوامل بسیار مهمی است که بر روی قیمت تأثیر می‌ گذارد، معمولاً در فصل پاییز و زمستان به دلیل کاهش دما ساخت و سازها کاهش پیدا می‌ کند. اما در فصل تابستان کارهای عمرانی بیشتر است، به همین سبب قیمت تمام آهن آلات افزایش پیدا می ‌کند.

تاثیر تغییرات قیمت روز میلگرد بر صنعت ساخت و ساز و صنایع

قیمت هر شاخه میلگرد ۱۴ اهواز چقدر است؟

معمولاً قیمت میلگردها بر اساس انرژی و تکنولوژی که برای تولید آنها صرف شده مشخص می ‌گردد، معمولاً هزینه‌ های تهیه فلزات و مواد اولیه برای تولید میلگردها بالا است. به همین سبب کارخانجات باید با بررسی دقیق و در نظر گرفتن هزینه نیروی کار قیمت مناسبی برای محصولات خود اعلام کنند. در روند ارائه به بازار، قیمت روز میلگرد با قیمت کارخانه تفاوت زیادی پیدا می ‌کند؛ زیرا شرایط بازار مستقیم بر روی آن تأثیرگذار است.

میلگردها به عنوان ماده اولیه در صنعت ساخت و ساز و همچنین صنایع مختلف دیگر به شمار می ‌روند. به همین سبب هرگونه تغییرات قیمتی که بر روی میلگرد ایجاد می ‌شود، سبب افزایش یا کاهش قیمت مسکن است. به همین سبب خریداران عمده به دنبال پیدا کردن دوره ‌های ثبات قیمت میلگردها در بازار هستند، تا بتوانند محصولات مد نظر خود را در شرایط پایداری بازار تهیه کنند.

خرید میلگرد اهواز به صورت مستقیم از خانه آهن

کارخانه فولاد کوثر اهواز از برترین تولید کنندگان میلگرد است که در سایزبندی‌ های مختلف محصولات خود را ارائه می‌ دهد. اما میلگرد ۱۴ جزء پرکاربردترین محصولاتی است که در این کارخانه تولید می ‌شود. به همین دلیل تمام خریداران عمده برای کاهش هزینه ‌های خود ترجیح می ‌دهند تا مراکز معتبر را برای خرید مستقیم در نظر بگیرند.

مجموعه خانه آهن یکی از مراکز حرفه ‌ای و تخصصی در زمینه فروش انواع میلگرد و آهن آلات است که شرایط خرید میلگرد اهواز به صورت مستقیم از درب کارخانه را فراهم کرده است. این مجموعه با حذف واسطه توانسته، تمام محصولات مد نظر خریداران را با قیمت مناسب ارائه دهد.

کارشناسانی که در این مجموعه حضور دارند به خریدار مشاوره ‌های تخصصی و حرفه ‌ای برای محاسبه میزان میلگرد مورد نیاز برای هر پروژه می ‌دهند. پس در صورت نیاز به دریافت راهنمایی برای انتخاب سایز، گرید و نوع میلگرد و همچنین دریافت قیمت هر شاخه میلگرد ۱۴ اهواز کافیست با این مجموعه در ارتباط باشید.


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس