کد خبر 1512802
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱
سرکرده خطرناک داعش به دام افتاد

منابع عراقی اعلام کردند که یک سرکرده خطرناک داعش در بغداد پایتخت این کشور به دام افتاده است.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری عراقی واع، سازمان اطلاعات عراق از به دام انداختن «ابوحارث بغداد» خبر داد که به عنوان مسئول بخش «قادسیه» در تشکیلات تروریستی داعش فعالیت می کرد.

در بیانیه سازمان اطلاعات عراق آمده است که تروریست تحت تعقیب به نام ابوحارث بغداد ملقب به مثنی محمد جبار عفریت که یکی از سرکردگان داعش بود، بازداشت شده است.

در این بیانیه آمده است: تروریست مذکور در سال ۲۰۰۵ به گروه های تروریستی پیوست و در یگان های بغداد فعالیت داشت و در سال ۲۰۰۷ به بخش کاشت مین و ترور در بغداد منتقل شد و در سال ۲۰۰۹ نیز به استان نینوا منتقل شده و به عنوان فرمانده بخش موسوم به قادسیه به داعش پیوست. در سال ۲۰۱۹ و پس از شکست داعش برای ورود به بغداد با نام مستعار و هویت جعلی تلاش کرد و در نهایت پنجشنبه گذشته در کمینی ۱۰ ساعته گرفتار شد و به مراجع قانونی تحویل داده شد.

لازم به ذکر است که نیروهای امنیتی عراق برای اطمینان از عدم ظهور مجدد داعش و عناصر فراری آن، به جستجو، پاکسازی و تعقیب بقایای داعش در سراسر این کشور ادامه می دهند. عناصر باقی مانده ای از داعش هنوز در مناطقی از بغداد، صلاح الدین، دیالی، کرکوک، نینوا، الانبار و مناطق دیگر فعالیت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    7 5
    سلام من یک کارگرم کچندوقته سرگذرکاربهم نمیخوره دوتابچه دارم مستعجرم اجارم عقب افتاده خیلی مهتاجم اگه میتونه کمکم کنه انسانیت کنید خدا عزیزانتو نگه داره
  • ناشناس IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    5 2
    نسل این خبیث های داعش را از زمین بکنید هر کجا داعشی یافتید فوری محاکمه و مجازات کنید انشالله مرگ بر سرکرده اصلی داعش ترامپ تروریست
  • IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    0 0
    مشرق داری کمکم خودتو نشون میدی مراقب باش مثل این داعشی ....هم به میخ میزنی هم به نعل مثل نان به نرخ روزها شدی
  • پیروزه IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    0 0
    زمان نگه داری از او محدود باشد چون هزینه بر است .خدا می داند چند انسان بی گناه توسط او به شهادت رسیدند.
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    0 0
    دم ارتش امریکا گرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس