کد خبر 1512539
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۴
ناراحتی شدید بازیکن پرسپولیس از شیطنت اینستاگرامی پیشکسوت جنجالی!

وحید قلیچ با انتشار ویدیویی در صفحه شخصی خود بار دیگر جنجال‌ساز شد؛ جایی که سرلک را انتخاب کرد تا تیر جدید او این بار یک بازیکن پرسپولیس را نشانه گرفته باشد.

به گزارش مشرق، وحید قلیچ پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که طی چند وقت اخیر حسابی در فضای مجازی فعال بوده و از این راه کسب درآمد می‌کند، بار دیگر جنجال‌ساز شد. این پیشکسوت پرحاشیه که حضورش در تمرین و یکی از بازی‌های استقلال و همچنین حرف‌هایش علیه کادرفنی پرسپولیس حسابی حاشیه درست کرده بود و حتی انتقاد سایر پیشکسوتان را هم در پی داشت، این بار به ماجرای سربازی میلاد سرلک ورود کرده و در فضای مجازی صحبت کرده است.

او در مورد این موضوع گفت سرلک باید به سربازی برود و مانند بقیه سربازان خدمت کند و اگر قلعه‌نویی او را به اردوی تیم ملی دعوت کند خیانت است. این درحالی ست که به جز اردوی آخر تیم ملی، در اردوهای قبلی سرلک همواره دعوت می‌شد و چند بازی ملی را هم در کارنامه دارد. صحبت‌های عجیب قلیچ در خصوص یکی از ستاره‌های پرسپولیس باعث شد تا خون هواداران پرسپولیس به جوش بیاید و علیه پیشکسوتان صحبت‌های تندی را مطرح کنند.

همچنین حرف‌های قلیچ باعث ناراحتی شدید سرلک شده و او از این‌که پیشکسوت تیمش این‌طور علیه او صحبت کرده، خیلی ناراحت است. با این حال سرلک قصد ندارد جوابی به صحبت‌های قلیچ بدهد و ترجیح داده از کنار حرف‌های او بگذرد و سکوت کند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    3 0
    سرلک باید مثل یزدانی و مرادمند برود سربازی مگر اینکه مافیای لنگی تصمیم دیگری بگیرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس