کد خبر 1512538
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۰
سرمربی تیم ملی از گذشته زندگی خود می‌گوید؛ ۵۰ سال است هیئت داریم/ بهترین هدیه زندگی‌ام را گرفتم

سرمربی سابق استقلال در سخنانی صمیمانه بخشی از شرایط زندگی خصوصی خود را مطرح کرد.

به گزارش مشرق، امیر قلعه‌نویی سرمربی سابق استقلال که حالا هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان را بر عهده دارد، معمولا در مصاحبه‌هایش از شرایط زندگی خود کمتر صحبت می‌کند و ترجیح می‌دهد به امور فوتبالی بپردازد ولی اخیرا پیرامون برخی مسائل دیگر هم صحبت کرد.

قلعه‌نویی که روز تاسوعای حسینی به دعوت حجت‌الاسلام احمد مالک، معاون فرهنگی باشگاه استقلال در مسجد ۱۴ معصوم (ع) منطقه یافت‌آباد جنوب تهران حاضر شده بود، در جمع حاضران به نکته‌های غیرفوتبالی خاصی اشاره کرد و گفت: بعضی اتفاقات و حرکات واقعا ارزشمند است مانند نوکری کردن در خانه اهل بیت. نوکری کردن برای این عزیزان، عزت و اربابی برای نوکران به همراه می‌آورد و امیدوارم ما هم در صف افرادی قرار بگیریم که خدمتگزار امام حسین (ع) و سایر ائمه اطهار باشیم. امروز شما به من یک پرچم فوق‌العاده زیبا که نام مبارک علمدار کربلا، حضرت عباس (ع) روی آن نقش بسته هدیه دادید و همین‌جا ضمن تشکر اعلام می‌کنم این بهترین هدیه‌ای است که به من و خانواده‌ام اهدا شده است. امیدوارم زیر سایه امام حسین (ع) همه شرایط خوبی داشته باشیم.

قلعه‌نویی در ادامه به بخشی از زندگی خود اشاره کرد و گفت: من بچه جنوب شهر تهرانم و از بچگی با هیئت و عزاداری محرم بزرگ شده‌ام. افتخار می‌کنم که بگویم در خانواده خودمان از ۵۰ سال قبل هیئت عزاداری داشتیم و هنوز هم داریم. فراموش نکنیم مهمترین پیام عاشورا معرفت و انسانیت بود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    1 4
    درود بر امیرخان قلعه نوعی
  • حاجی از سه راه جوبشور رُم IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    3 0
    مربی خوبی هست ولی نه در حد تیم ملی. یک بار هم امتحانش را در این عرصه پس داد و به هیچ وجه هم تحمل نقد نداشته بید
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    1 1
    امام حسین'ع' از جان خود و خانواده و یارانش گذشت تا من و شما درس آقایی و بزرگی بیآموزیم این جه اصطلاحیست که میان قشری خاص رواح یافته و از افتخار نوکری می گویند. شما پیرو راه و مرام امام باش نوکری پیشکش!
  • حمزه IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    1 4
    انصافا قلعه نویی همیشه در تمام مصاحبه هاش از اهل بیت گفته
  • علی IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    4 0
    این از اون حرفهاست مرد حسابی دارید میلیارد میلیارد پول بیت المال رو دارید میزنید توی رگ بعدش برای ما ادعا و ادا در میارید اینجاست که باید به قول خودت بگیم علی
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    1 1
    اون یارو که تو مصاحبه های فوتبالی بهش اشار میکرد کی بود.........
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    0 1
    جناب قلعه نویی همین اهل بیت (ع) و حضرت عباس(ع) که داری ازشون دم میزنی برای برپایی احکام اسلام که یکیش حجابه شهید شدن! ولی شما چکار کردی؟ از جنبش بی حجابا حمایت کردی و با داغدار خوندن مردم ایران هیزم توی آتش اغتشاشات انداختی!! پس یه چیزی بگو که باور کنیم!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس