کد خبر 1512145
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
رئال 2-0 یونایتد: آتش‌بازی ستاره‌های جدید!

رئال مادرید موفق شد در بازی دوستانه صبح امروز با دو گل برابر منچستریونایتد به پیروزی برسد.

به گزارش مشرق، رئال مادرید صبح امروز به وقت ایران در دیداری دوستانه در تور پیش فصل آمریکا روبروی منچستریونایتد قرار گرفت و با نتیجه ۰-۲ برابر این تیم به پیروزی رسید.

انتظار هواداران رئال برای رسیدن به گل خیلی طول نکشید و آنها برای اولین بار شاهد گلزنی جود بلینگام، ستاره جدید این تیم، پس از پوشیدن پیراهن رئال بودند. این بازیکن در دقیقه ششم بازی روی پاس گل آنتونیو رودیگر و با یک ضربه تماشایی دروازه یونایتد را باز کرد.

پس از این شوک زودهنگام، دو تیم سعی کردند موقعیت‌های دیگری روی دروازه یکدیگر خلق کنند اما موفق نشدند از هیچ یک از این فرصت‌ها استفاده کنند.

بازی در نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید و کارلو آنچلوتی مانند بازی قبل در آغاز نیمه دوم تعویض‌های زیادی انجام داد تا همه بازیکنانش را محک زده باشد و باز هم از این تعویض‌ها جواب گرفت.

در حالی که شیاطین سرخ فرصت گلزنی را از دست می‌دادند و با وجود این که تسلط آنها بر توپ و میدان گاهی بیشتر هم بود اما این خوسلو بود که توانست در دقیقه ۸۹ روی پاس لوکاس واسکز دروازه حریف را با یک ضربه برگردان دیدنی باز کند و اختلاف را به دو گل برساند.

به این ترتیب، دو خرید جدید رئال مادرید در این بازی گلزنی کردند تا هواداران، مدیران و کادر فنی این تیم را به فصلی درخشان امیدوار کنند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس