کد خبر 1511856
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳
پشت‌پرده کنار گذاشتن کاپیتان‌ها از پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس در تابستان با تعدادی از قدیمی‌های خود به‌شکل خوبی قطع همکاری نکرد و این مساله باعث شد بازیکنان و مربیان این تیم نسبت به این اتفاق از باشگاه‌شان حسابی دلخور شوند.

به گزارش مشرق، رضا درویش در مصاحبه اخیرش جدایی برخی بازیکنان قدیمی از تیمش را قوانین جدید سازمان لیگ اعلام کرد، درحالی‌که ماجرا این نبود. جدایی سیامک نعمتی و کمال کامیابی‌نیا نه به لیست بزرگسالان باشگاه پرسپولیس ارتباط داشت و نه مسائل فنی. این دو بازیکن به همراه امید عالیشاه به‌خاطر اعتراض شدیدی که به مصوبه هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس مبنی‌بر کسر ۵ درصد قرارداد به‌خاطر حذف زودهنگام از جام حذفی داشتند، در لیست مازاد باشگاه‌شان قرار گرفتند. این نفرات در مقطعی که جام‌جهانی ۲۰۲۲ درحال برگزاری بود، تمرینات تیم خود را تحریم کردند و اجازه ندادند چند روز تمرینات تیم‌شان برگزار شود.

اتفاقی که نه به مذاق درویش خوش آمد و نه یحیی گل‌محمدی. در همین راستا قرار شد آنها تابستان از تیم کنار گذاشته شوند. البته در این میان یحیی ابتدا در لیست تمدیدی‌ها نام عالیشاه را قرار نداد که در همان مقطع این خبر را رسانه‌ای کردیم اما وقتی کانال‌های هواداری به‌شکل عجیبی از عالیشاه به‌خاطر گل آخرش به استقلال در فینال جام حذفی حمایت کردند، تصمیم بر این شد که قرارداد او تمدید شود. چه‌بسا جایگاه او هنوز در تیم خیلی مطمئن نیست. به‌هرحال یحیی مجبور است برای جذب بازیکن جدید لیست بزرگسالانش را همچنان خلوت کند و در پست وینگر ترافیک زیاد است.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس