کد خبر 1511798
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵
باشگاه پرسپولیس: بر اساس نیاز کادر فنی بازیکن جذب خواهد شد

باشگاه پرسپولیس در مورد شایعه اینکه بازیکن دیگری در این تیم جذب نخواهد شد واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند، در فصل نقل و انتقالات بر اساس نیاز کادر فنی بازیکن جذب خواهد شد و همانطور که پیش از این گفته شد باشگاه در هماهنگی کامل با سرمربی تیم به دنبال رفع نیازهای تیم است.

اینکه مطرح می‌شود بازیکنی جذب نخواهد شد، کذب محض و در جهت تخریب مدیریت باشگاه است. عده‌ای سعی دارند با پخش شایعات موجب تشویش اذهان عمومی و از بین بردن آرامش تیم و هواداران شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    1 3
    اینا نمیخوان پیروزی قهرمان شه😭
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    0 0
    بجای اینهمه نگرانی از رضایت هواداران کارتان را درست انجام دهید.
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    0 0
    امسال دیگه همون یک دهم بودجه رو هم نذاشتیم بره اونطرف! سال قبل اسپانسر مشترک یک قرون به رقیبمون نداد و همه رو داد به ما. امسال همون 30 درصد دریافتی بازیکنای استقلال رو هم میگیریم که آخرش مجبور نشیم با تابلو بازی های فراوان با 10 برد پیاپی و ناداوری علیه رقبا با اختلاف 1 امتیاز قهرمان بشیم! 60 درصد بودجه به اسم استقلالی ها، دریافتی ما از بودجه 90 درصد! سیاست خوبیه نه؟! اینجوری خیلی شفاف (همونطور که درویش تو برنامه فوتبال لنگ میگفت) 100 درصد 15 میلیاردی رو که 100 میلیارده میدیم، از اونطرف میگیم استقلالی ها پولکی اند و تیم رو ورشکسته منحل میکنیم و تمام بودجه رو هم خودمون بر میداریم!!! این پروژه حدود 10 سال در حال اجراست و روز به روز دوستان انحصارطلب تر و البته تابلوتر هم میشن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس