کد خبر 1511607
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
توهین‌ و دروغ ضد انقلاب درباره مراسم محرم+ فیلم

ماه محرم شد و مردم ایران عزادار پسر فاطمه(س) شدند؛ و بازهم رسانه‌های تروریستی اینترنشنال، بی‌بی‌سی، منوتو و صدای آمریکا هرکدام با شبهه‌افکنی به ماه محرم حمله کرده و به عزاداران حسینی توهین کردند.

به گزارش مشرق، شیعیان جهان هر ساله در ماه محرم، عزاداری می‌کنند. این عزاداری از قدیم‌الایام بوده و شروع آن، مربوط به پیروزی انقلاب اسلامی نمی‌شود بلکه بعد از پیروزی انقلاب فرصت عزاداری آزاد و بدون محدودیت نسبت به دوران پهلوی را پیدا کرده اند.

توهین‌ و دروغ ضد انقلاب درباره مراسم محرم+ فیلم
عزدارای محرم در دوره قاجار سال ۱۲۸۰

فیلم رنگی شده مربوط به مراسم ظهر عاشورا سال ۱۳۱۰ خورشیدی در تهران

رسانه‌های معاند اسلام هرساله با فرا رسیدن ماه محرم شروع به شبهه‌افکنی، توهین و تمسخر عزادارن حسینی می‌کنند. در چند روز اخیر از این رسانه‌ها شبهه و توهین‌هایی صادر شده است که به تعدادی از آنها می‌پردازیم.

دروغ و تهمت به مردم ایران توسط شبکه منوتو

مجری شبکه منوتو عزاداران حسینی را افرادی خواند که دین و دنیای خود را با یک پرس غذا و چای مجانی می‌فروشند! مجری شبکه منوتو: «به خاطر یک پرس غذا و چای مجانی خودتان را نفروشید! در هیئت‌ها شبی ۲ میلیون تومان قرعه‌کشی می‌کنند و مردم به همین دلیل در عزاداری‌ها شرکت می‌کنند!»

اگرچه این اظهارات دروغ آشکار است و در هیئات نه قرعه‌کشی ۲ میلیونی وجود دارد و نه انگیزه رفتن مردم به این به مراسم عزاداری صرفا برای گرفتن یک پرس غذا است اما نذری دادن و نذری گرفتن از توصیه‌های پسندیده و موکّد اسلام است. به طور مثال امام صادق(ع) درباره نذری می‌فرمایند: «هرکس برای زیارت قبر امام حسین(ع) مخارجی را متحمل شود، خداوند به پاداش هر درهم آن، به اندازه ۱۰ هزار شهر در بهشت به او هدیه می‌کند و نیازمندی‌هایش را برآورده می‌کرده و نگهبان اموالی از اوست که در شهرش باقی مانده، و چیزی از خدا نمی‌خواهد، مگر این‌که خدا مورد اجابت قرار می‌دهد.»[۱]

در منطق این شبکه، صف‌های طولانی برای دریافت یک پرس‌غذا در آمریکا و یا زد و خورد شهروندان آمریکا در صف‌های بلک فرایدی، بایکوت می‌شوند ولی مردم ایران با دروغ‌هایی مثل حضور در هیئات به خاطر قرعه‌کشی، باید تحقیر شوند!

توهین‌ و دروغ ضد انقلاب درباره مراسم محرم+ فیلم
صف طولانی خودروها در آمریکا برای بدست آوردن غذا

دعوا و کشیدن اجناس از دست کودک در بلک فرایدی

محرم برای کودکان مضر است!

شبکه اینترنشنال: بازگو کردن واقعه عاشورا برای کودکان بسیار مضرّ است؛ مردم ایران به هیچ عنوان اعتقادی به محرّم ندارند و گریه و ناله در هیئت‌ها کاملا متضاد با استانداردهای سلامت است!


از نظر اینترنشنال آموزش همجنس‌بازی برای کودکان مضر نیست ولی دهه محرم که به کودکان فرهنگ ایثار و فداکاری می‌آموزد، ضرر دارد!

توهین‌ و دروغ ضد انقلاب درباره مراسم محرم+ فیلم


استانداردهایی که این نوع شبکه‌ها به خورد مخاطبین می‌دهند این است که رواج همجنس‌بازی تیتر یک این شبکه‌ها است ولی دهه محرم مورد مذمت این رسانه‌ها می‌شود.


خشم بی‌بی‌سی فارسی از اظهارات مهدی رسولی علیه تجزیه طلبان

بی‌بی‌سی فارسی به مهدی رسولی (مداح و مهمان برنامه حسینیه معلی) حمله کرده و در گزارشی به عزاداران حسینی اهانت می‌کند. مهدی رسولی در جمع شرکت کنندگان اردبیلی می‌گوید: «می‌خواهند ما را از ایران جدا کنند؛ سر (اشاره به شمال غرب ایران) که از بدن جدا نمی‌شود.» این ویدیو در شبکه‌های اجتماعی با بازخورد مثبتی در بین کاربران فراگیر شده است.


این سخنان به مذاق بی‌بی‌سی خوش نیامده و با توهین به مهدی رسولی، به نوعی از تجزیه‌طلبان حمایت می‌کند. ناگفته نماند که بی‌بی‌سی فارسی درباره رژه پراید (رژه همجنس‌بازان) ده‌ها مطلب منتشر کرده است که در برابر بایکوت شکوه عزاداری مردم در ماه محرم، قابل توجه است.

توهین‌ و دروغ ضد انقلاب درباره مراسم محرم+ فیلم


اتاق فکر مشترک شبکه‌های ضد ایرانی، امسال بیش از گذشته پروژه تخریب محرّم و توهین به عزاداری مردم ایران را در دستور کار خود قرار دادند تا بلکه بتوانند از این طریق شکست خود را در عرصه‌های سیاسی پنهان و اینگونه عقده‌ گشایی کنند.

[۱]. ابن قولویه، جعفر بن محمد، کامل الزیارات، محقق، مصحح، امینی، عبد الحسین، ص ۱۲۷، نجف اشرف، دار المرتضویة، چاپ اول، ۱۳۵۶ش.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 14
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    54 16
    از استقبال گسترده امسال ماه محرم معاندان از عصبانیت بمیرید و منفجر بشید و کهیر بزنید🤣🤣🤣. الحمدالله
    • شمعون ازجوبشور IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
      15 4
      احسنت. به قول قرآن کریم از عصبانیت تان بمیرید
  • سید IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    27 5
    کینه ورزان به شیعه و مخالفان عزاداری برای امامان شیعه و از جمله مراسم عزاداری در ماه های محرم و صفر مصداق همان کسانی هستند که به فرموده خداوند متعال در کتاب وحی، می خواهند نور خدا را با فوت کردن خاموش کنند!!!!!
    • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
      2 11
      این تجمعات بدعته بایدبه ازدواج ورشدمعیشت شیعه رسید
    • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
      6 7
      ازدواج و رشد معیشت هم در خانواده های مذهبی و با همت کمکهای مومنانه همین هیاتی هاست
    • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
      8 9
      بدعت؟؟؟؟خود ائمه هم برای عاشورا عزاداری میکردن
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    41 3
    دشمنت کشت ولی نور تو خاموش نشد آری ان جلوه که فانی نشود نور خداست
    • محمد IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
      11 7
      دشمنت خواست که خاموش شود بانگ تو اما/ می رود یکسره تا وسعت تاریخ صدایت
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    35 4
    چراغی را که ایزد بر فروزد هر آنکس پف کند ریشش بسوزد
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    27 6
    اینا از سوزششون هست. شش ماه خودشون رو کشتن و به انواع و اقسام دروغ ها و پروپاگاندا رو اوردن تا یک هزارم این جمعیت عزادار برا مقاصد اونها بیان تو خیابون ولی نیومدن
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    14 4
    تنها چیزی که الان برا بچه خوبه همین هیئت و تاثیر انرژی هیئت بر روح و روان و فرکانس ذهن بچه است
  • یزدان IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    11 9
    رسانه های اموی و یزیدی و بهائی و بازوهای قوم عاد و ثمود و لوط زمان، بایدم درباره عزاداری محرم دروغ بگویند چون بیشترین ضربه را از همین محرم دریافت داشته و میدارند.
  • سامان IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    7 5
    please shut up b.b.c لطفا دهانت را ببند بی بی سی تو و کشور تو زمانی برده داری سیاهان را می کردند و تجاوزات به مردم بی گناه افریقا می کردند حالا خودتان را منادی ازادی می دانید! احمق کسانی هستند که حرف های بی بی سی را گوش می کنند و قبول می کنند
  • حجت IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    1 1
    حداقل رو فیلماتون بزنین مثبت هجده. مشرق، دادا، اون یارو لباس قرمزه کلیپ یکی به آخر چرا شبیه از گور برخواسته ها بود
  • مهدی IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    8 2
    امان از این لیبرال ها
  • مهدی IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    4 2
    امان از این لیبرال ها
  • آرش IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    7 6
    لعنت خدا بر دشمنان امام حسین چه در زمان یزید و چه در زمان ما و چه در زمان های آینده.
  • DE ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    6 3
    آخ چه جلز و ولزی میکنن 😁
  • باغبان پیر FR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    7 1
    باز این چه شورش است که در خلق عالم است باز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتم است اين حسين كيست كه عالم همه ديوانه‌ اوست این چه شمعی است که جانها همه پروانه ی اوست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس