کد خبر 1511321
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
بورس نمایه

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه) بازار سهام، با ۲۱ هزار و ۵۰۷ واحد افزایش معادل یک و ۹ صدم درصد به یک میلیون و ۹۹۸ هزار و ۴۵۱ واحد رسید.

به گزارش مشرق، شاخص هم وزن نیز با ۷ هزار و ۵۳۷ واحد افزایش معادل یک و ۷ صدم درصد در محدوده ۷۰۹ هزار و ۵۳۸ واحد قرار گرفت.

نمادهای وبملت، فولاد، وغدیر، فخوز، شپدیس، حکشتی و رمپنا از نمادهای تاثیر گذار مثبت بر شاخص کل بورس بودند.

نمادهای غنوش، شهر، شتران، وبملت و خگستر هم از نمادهای پرتراکنش با تاثیر مثبت بر بازار سهام بودند. نمادهای شبندر و خساپا هم از نمادهای پرتراکنش با تاثیر منفی بر شاخص کل بورس بود.

شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۲۵۸ واحد افزایش به عدد ۲۶ هزار و ۶۹۴ واحد رسید.

رشد بیش از ۲۱هزار واحدی شاخص بورس +نقشه

نمادهای کتوسعه، دی، والماس، خاور و کرمان از نمادهای پرتراکنش با تاثیر مثبت و نمادهای نیان و گدنا از نمادهای با تاثیر منفی بر بازار فرابورس امروز بودند.

بازار امروز سهام شاهد ۴۳۴ نماد مثبت برابر ۲۵۸ نماد منفی بود. ۹۲ صف خرید مقابل ۴۰ صف فروش تشکیل شد. خالص ورود و خرج پول حقیقی هم امروز به مثبت ۱۲۷ میلیارد تومان رسید.

معامله گران امروز ۶ میلیارد و ۲۸ میلیون سهام را به ارزش ۳ هزار و ۷۸۷ میلیارد تومان دست به دست کردند.

ارزش دلاری امروز بازار سرمایه نیز ۲۴۴ میلیارد دلار بود.

رشد بیش از ۲۱هزار واحدی شاخص بورس +نقشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    2 0
    شما یک نگاهی به خساپا ، شبندر ، نماد فرابورس و .. بیندازید به سبز پوشی دستوری بورس واقف خواهید شد‌ . وقتی بورس قرمز میشه ۷ درصد کامل منفی میخوره ولی وقتی بورس و فرابورس سبز میشن ۹۵ درصد نماد ها را از یک صدم درصد تا نهایتش ۱/۵درصد مثبت می کنند و روز بعد اون نمادهایی را که امروز سبز بودن قرمز و نمادهای قرمز را نیز سبز می کنند تا همه ی نمادها در حدود یک درصد سبز شوند و روز سوم ۹۹ درصد نمادها را تا ۷ درصد منفی و قرمز می کنند. این شده بورس ایران. رانت خواری ، دستکاری و دزدی در آن بیداد میکنه. سازمان بازرسی کشور هم که بخاری ندارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس