.

تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی راضی به جدایی دروازه‌بان دوم خود شد که هنوز جایگزین مناسبی برای او پیدا نکرده است.

به گزارش مشرق، احمد گوهری دروازه‌بان دوم تیم فوتبال پرسپولیس دو فصل پیش بعد از جدایی رادوشوویچ راهی پرسپولیس شد تا این تیم بتواند از بابت نیمکت هم خیالش راحت شود. قرارداد او تنها چند ماه بعد، دو فصل دیگر هم تمدید شد تا او همچنان بازیکن پرسپولیس بماند.

با این حال گوهری درخواست جدایی داد تا بتواند فرصت بیشتر برای بازی پیدا کند اما پرسپولیس با اقدامی غیر حرفه‌ای پرسپولیس، بدون تعیین تکلیف جایگزین او، رضایت‌نامه‌اش را صادر کرد.

با توجه به قانون جدید و اینکه هر تیمی تنها می‌تواند از ۱۹ بازیکن بزرگسال استفاده کند، مسئولان پرسپولیس به گوهری اجازه جدایی دادند تا جای او یک دروازه‌بان زیر ۲۳ سال جذب کنند اما جز محمدرضا خالدآبادی که دیروز به استقلال پیوست، گزینه دیگری در دسترس نبود که بتوان روی او به عنوان دروازه‌بان دومِ مطمئن حساب باز کرد.

قفس توری و سرگیجه یحیی از اقدام غیر حرفه‌ای پرسپولیس!

حالا اما پرسپولیس یا باید برای جذب دروازه‌بان یک سهمیه بزرگسال خود را بسوزاند و یا یک دروازه‌بان زیر ۲۳ سال خارجی جذب کند که در هر دو مورد، کار سختی پیش رو دارد.

درست است که پرسپولیس با حضور علیرضا بیرانوند تا اندازه زیادی خیالش بابت قفس توری خود راحت است اما با توجه به اینکه دروازه‌بانی پست پربرخوردی محسوب می‌شود و احتمال مصدومیت در این پست بیشتر از سایرین است، حضور یک دروازه‌بان دوم مطمئن، برای تمام تیم‌ها ضروری است.

این روزها دروازه‌بانان تیم‌ امید پرسپولیس در تمرینات حضور پررنگی دارند اما بعید است بتوان روی آنها برای تیمی که خود را مدعی قهرمانی آسیا می‌داند، حساب کرد!

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • پرسپولیسی IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    5 0
    سلام علیکم ؛ تیم محبوب فوتبال پرسپولیس تهران می بایست ، آقای علیزضا رضایی دروازبان اسبق تیم فوتبال استقلال تهران را هرچه زودتر جذب کند .
  • بهروز IR ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    0 0
    قهرمانی آسیا کجا بود؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس