کد خبر 1510902
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
جزئیات قرارداد یک استقلالی تازه وارد؛ آپشن خاص با نظر جواد نکونام

آریا برزگر مهاجم جدید استقلال برای سال اول تنها ۳ میلیارد تومان قرارداد بسته است.

به گزارش مشرق، استقلال دیروز از دو خرید جدید خود رونمایی کرد و آریا برزگر و محمدرضا خالدآبادی که هر دو عضو تیم ملی امید هستند،راهی این تیم شدند. نکته جالب در خصوص خریدهای جدید استقلال این است که هر دو بازیکن سابقه حضور در پرسپولیس را دارند و به نوعی یاغی محسوب می شوند. برزگر که مهاجمی آینده دار به حساب می آید، با تیم نفت مسجد سلیمان قرارداد داشت و استقلالی ها قبل از توافق با این بازیکن موفق شدند رضایت باشگاه نفت مسجد سلیمان را جلب کنند. مبلغ رضایتنامه این بازیکن از سوی این باشگاه سقوط کرده به دسته اول ،دو میلیارد تومان اعلام شد که توسط استقلالی ها پرداخت شد.

برزگر در زمان مدیرعاملی حجت کریمی با استقلال مذاکره کرد و باشگاه استقلال به تاریخ ۳۱ تیرماه چکی به مبلغ دو میلیارد تومان به باشگاه نفت مسجد سلیمان داد و این چک دیروز پاس شد. بعد از پاس شدن چک رضایتنامه، برزگر قراردادش را به صورت رسمی امضا کرد و باشگاه استقلال هم از خرید جدیدش رونمایی کرد. قرارداد برزگر با استقلال دو ساله است و تا پایان لیگ بیست و چهارم اعتبار دارد.

بیشتر بخوانید:

استقلال یک مهاجم جذب کرد +عکس

مبلغ قرارداد برزگر برای سال اول ۳ میلیارد تومان است و برای سال دوم قرارداد آریا به ارزش ۷ میلیارد تومان بسته شده است. در صورت رضایت جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال از برزگر، ۲۰ درصد به قرارداد این بازیکن برای هر دو فصل اضافه خواهد شد که به نظر می رسد این آپشن در پایان فصل فعال شود. اگر برزگر در ۶۰ درصد بازی های استقلال به میدان برود، ۱۰ درصد به قراردادش اضافه خواهد شد و همچنین در صورت کسب سهمیه آسیایی توسط استقلال ،۱۰ درصد دیگر هم به قرارداد برزگر اضافه می شود.

در صورت قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی هم پاداش های جداگانه ای به این بازیکن داده خواهد شد که البته این آپشن مربوط به قرارداد همه بازیکنان است و مختص به یک بازیکن نیست. برزگر درحالی استقلالی شد که سجاد شهباززاده و آرمان رمضانی دو مهاجم این تیم به احتمال زیاد جدا خواهند شد و وضعیت ارسلان مطهری هم مشخص نیست. همچنین قرار است استقلال با نظر جواد نکونام یک مهاجم خارجی را هم به خدمت بگیرد و به این ترتیب برزگر برای حضور در ترکیب اصلی استقلال کار سختی در پیش خواهد داشت.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    1 0
    شاهکارهای مدیریتی این قرارداد. اولا آریا برزگر یک بازیکن آینده دار به حساب میاد. چرا یه قرارداد دو ساله برای بازیکن 20 ساله؟؟؟؟؟؟؟؟ دوما بازیکن بیست ساله ای که مبلغ رضایت نامش دو میلیارده و هنوز عملکرد خاصی در لیگ برتر ازش دیده نشده و به اثبات نرسیده باید قراردادش 3 میلیارد باشه؟ که با آپشن های گفته شده در بالا میتونه تا 50 درصد اضافه بشه. درست آینده دار هست اما الان خداییش یک یا نهایتا یک و نیم میلیارد می ارزه. جالب تر از همه اینه که فصل دومش شده 7 میلیارد بعلاوه آپشن بیست درصدی رضایت سرمربی و دو تا ده درصدی و ... این واقعا یعنی چی؟ واقعا چرا یه بازیکن بیست ساله که هنوز در رده بزرگسالان هیچ کیفیت خاصی نشون نداده باید 7 میلیارد قرارداد ببنده؟ و چرا اصلا برای بازیکن 20 ساله قرارداد دو ساله؟ اگه بازیکن خوبیه چرا 4 یا 5 ساله نبستین؟ شما که دارید پول خوبی بهش میدین.
  • جلال میاندواب IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    0 0
    هزینه خرید این بازیکن ها را از کجا میارن ببین فوتبال ما چی شد استقلال چی شد ۳میلیارد تومان ۶۰۰۰هزار دلار پول آدامس رونالدو
  • احمدبهزادی IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    0 0
    وقتی مربیان ایم ملی افرادی ملی نیستندورنگی هستندمشخص است که عنایتی نمی کذاردکه بازیکنانی که ازقبل واول موردتوجه پرسپولیس بودندولی عنایتی با تماس با این دوبازیکن یعنی خالدآبادی وبرزگرازانها خواست که به استقلال بروندوانها هم اگراطاعت نمی کردندعنایتی انهارا ازتیم ملی خط میزد پس مجبورشان کردکه به استقلال بروند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس