کد خبر 1510
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۶

فرقه اي انحرافي به نام "مداد رنگي " که در يکي از شهرستانهاي اصفهان شکل گرفته است براي گسترش دامنه فعاليت خود در سطح استان و در مرحله بعد گسترش در سطح کشور برنامه‌ريزي مي‌کند.

به گزارش مشرق، آتي نيوز نوشت:‌ اعضاي شرکت کننده در جلسات مداد رنگي مي توانند از لحاظ شرعي به دستورات، قران، تورات و انجيل عمل کنند! و هر سه کتاب کنوني را الهي و در يک سطح بدانند! عمل به هريک از آن سه اطاعت از خداوند محسوب مي شود!
در خصوص اعمال فرقه گرايانه، وقتي بحث و گفتگو در خصوص فرقه باشد، ديگر نبايد هيچ حد و مرزي براي آن در نظر گرفت، به همه جا رخنه مي کنند از نزديکترين افراد به ما تا شايد خيلي دورتر از اينجا، اما مهم اين است که وقتي ما را دعوت به اعمال فرقه گرايانه مي کنند، اصلا متوجه نشوي که چه کلاه گشادي بر سرت مي گذارند.
خوب ظاهرا اين يک دوست که داره تجربيات شخصي خودش را با تو قسمت مي کنه، و اصلا هيچ منظور خاصي هم نداره همه را هم دوست داره، عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست، و من خسته که از بد حادثه به صورت فطري بدنبال معنويت هستم تا بيايم به خود بجنبم در منجلاب فرقه گرايي غرق شده ام، و چه سخت است رهايي از اين بندهاي آلوده به هزار حيله و نيرنگ، اين "قبيله حيله ".
اين گزارش مي افزايد يک از راهبردهاي فرقه گرايي سفسطه در مباني اعتقادي و مخلوط نمودن حقيقت و دروغ مي باشد، تا به اين وسيله خوراک فکري مسموم در اختيار مخاطب خود قرار داده و آنها را در اختيار افکار شيطاني خود قرار دهند، هر روز به شکلي و ظاهري جديد، چندي پيش خبري در بعضي از سايتهاي خبري در خصوص فرقه انحرافي "مداد رنگي "، درج گرديد و به گوشه هايي از افکار انحرافي اين فرقه اشاره شد، آنچه که به نظر مي آمد اين بود که با توجه به محدود بودن دايره گسترش اين فرقه شايد بررسي و کنکاش بيشتر به صلاح نبود. ولي با خبرهاي جديدي که خبرنگار آتي نيوز به دست آورده و اطلاعاتي که در خصوص افزايش دامنه فعاليت اين فرقه فرض است بر آن شديم تا بررسي دقيق، زواياي انحرافي آن را مورد نقد و بررسي قرار دهيم.
فرقه اي انحرافي "مداد رنگي " در بدو امر با فعاليتهاي مخفيانه در يکي از شهرستانهاي اصفهان شکل گرفت. و يک تشکيلات مخفي براي خود فراهم نمود و جلسات منظم هفتگي را بر پا نمود، بنا بر اخباري که به دست خبر نگار آتي نيوز آمده افراد کادر مرکزي اين فرقه در حال برنامه ريزي براي گسترش آن در سطح استان و در مرحله بعد گسترش در سطح کشور مي باشند.

عقايد انحرافي:
1- اعضاي شرکت کننده در جلسات مداد رنگي مي توانند از لحاظ شرعي به دستورات، قران، تورات و انجيل عمل کنند! و هر سه کتاب کنوني را الهي و در يک سطح بدانند! عمل به هريک از آن سه اطاعت از خداوند محسوب مي شود! در حاليکه همه علماء اسلام معتقدند که انجيل و تورات کنوني تحريف شده مي باشند.
2- تبليغ پلوراريسم ديني و ترويج فرهنگ تسامح و تساهل در بين مسلمانان
3- عدم نفرت به ظالمين و مغضوبين گذشته در تاريخ حتي افرادي مانند يزد بن معاويه!
4- مداد رنگي ها به هيچ وجه نبايد نگران اعمالي باشند که در گذشته انجام داده اند زيرا "گذشته " گذشت و رفت!
5- از جمله انحرافات اين فرقه اين مي باشد که بايد به هر گونه اعتقادات به اصطلاح ديني طبق تعريف خود خوانده اين فرقه احترام گذاشت بر همين اساس از پيروان فرقه ضاله بهائيت حمايت مي کنند.
6- اين فرقه برنامه ريزي خاصي جهت کار بر روي نوجوانان دارد، از اين جهت مي توان عنوان نمود که وحدت تاکتيکي خاصي با فرقه ضاله بهائيت دارد.
اينها تنها گوشه اي از انحرافات فکري اين فرقه مي باشد و از آنجا که پاسخ به افکار و انديشه هاي انحرافاي اين فرقه براي کسانيکه اندکي علوم ديني را آموخته اند بسيار ساده و آسان مي باشد لذا سران آن سعي مي کنند مانع از ارتباط اعضايشان با نخبگان و عالمان ديني گردند تا با اين کار از روحيه عوامانه اعضاي خود کمال سوء استفاده را بنمايند و براي خود مريداني تو خالي امّا حرف شنو را ساماندهي کنند که به يقين در آينده به عنوان يک نيروي جسمي و کارگر فيزيکي به درد بخور خواهند بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس