کد خبر 1509417
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹
افشای یک شاهکار دیگر از مدیریت استقلال/ یک فصل رایگان کار کردند!

باشگاه استقلال برای یک فصل تبلیغ روی پیراهنش حتی یک ریال هم از اسپانسر دریافت نکرده و تلاش برای حل این مشکل هم راه به جایی نبرده تا این باشگاه ضرر مالی سنگینی را متحمل شود.

به گزارش مشرق، باشگاه استقلال که این روزها در تلاش است بازیکنان مد نظر جواد نکونام را با جیب خالی جذب کند، برای تبلیغ روی پیراهن فصل گذشته اش حتی یک ریال هم دریافت نکرده است.

رئیس سازمان خصوصی سازی ضمن تایید این خبر گفت: به دلیل این که قراردادی بین این باشگاه و اسپانسر وجود نداشته است، هیات مدیره آن با پرداخت مطالبات باشگاه موافقت نکرده است.

حسین قربانزاده ادامه داد: در حالی که باشگاه پرسپولیس به واسطه قرارداد تبلیغات روی پیراهنش رقمی حدود ۱۳۰ میلیارد تومان دریافت کرده است، استقلال به دلیل نداشتن قرارداد یک ریال هم از فصل گذشته درآمد نداشته است.

وی ادامه داد: قرار بود این قرارداد در زمان مدیریت آقای آجرلو امضا شود اما به دلیل رقم های نجومی و عجیبی که پیشنهاد شده بود این اتفاق رخ نداد و در زمان آقای فتح الله زاده که انجام نشد و آقای کریمی هم همین راه را رفت.

رئیس سازمان خصوصی سازی افزود: ورود ما هم ثمری نداشت و با این که با پرداخت ۵۳ میلیارد موافقت شد اما هیات مدیر اسپانسر بازهم موافقت نکرد تا دست استقلال خالی بماند. استقلال یک فصل سفید پیراهنش را فروخته است. این فراتر از شاهکار است!

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    4 0
    خوبه مدیران عامل این باشگاه رو از خارج از کشور منصوب نمی کنند! مستقیم وزیر منصوب می کنه! شما به جایی که دنبال علت باشید دنبال معلولید! یه بار از وزیر پرسیدید که این منصوبین شما چرا اینقدر خوب کار کردند! منطقا این آخری هم مثل بقیه خواهد بود!
    • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      1 0
      نه ان‌شاالله مثل بقیه نخواهد بود
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    2 2
    الان از صغیر و کبیر تو باشگاه استقلال عدم امضاء قرارداد با اسپانسر رو میندازن گردن پرسپولیس. سه تا مدیرعامل یکی از یکی با هوشتر و مدیرتر
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    2 2
    بعد وقتی پرسپولیس قهرمان میشه میگن دست بابا حمید و بابا مسعودها در کاره وقتی آجر لو و فتح الله زاده که مدیرای شدیدا استقلالی بودن منافع مالی تیمتون رو اینجوری به آتیش کشیدن یعنی مشکل تیمتون درون خودتونه پس فرافکنی نکنید و دست از غرولند کردن بردارید و مشکلات درونی خودتون رو برطرف کنید
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    6 0
    هر مدیر ورزشی در استقلال یا هر کجا خلاف کرده باید تحت تعقیب و محاکمه قرار بگیره. این برخوردیست که در تمام دنیا با خلافکاران میشه. اما در اینجا دستگاه قضا به روی خودش نمیاره و کسی هم اغماض قوه قضا رو به روی خودش نمیاره!
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    3 2
    برنامه تلویزیونی لنگ برتر در این ایام چون دیگه از جانب استقلال احساس خطر نمی کنه و همچنین برای رد گم کردن، حسابی سنگ دفاع از استقلال رو به سینه می زنه و حتی رئیس خصوصی‌سازی رو بخاطر حذف استقلال از آسیا محاکمه و مواخذه می کنه! درحالیکه در واقع داره زهرچشم لنگ رو از قربانزاده بابت کنکاش در امور خفیه مالی میگیره. درضمن این برنامه فعلا سیبل اصلی رو از استقلال به سپاهان و تراکتور تغییر داده تا بتدریج مشخص بشه کدوم یکی رقیب اصلی لنگ خواهند بود.
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    3 1
    همراه اول برای وزارت ارتباطاته که اصولا از زمان جهرمی فقط باید به پرسپولیس پول میداد و اصلا کری خوندن بی سابقه یک وزیر برای تیم رقیبی که هیچ پشتوانه ای نداشت از همین جا نشآت میگرفت. مدیر استقلال که انتخاب وزارت ورزش، همراه اول هم که وزارت ارتباطات، دیگه شاهکار مدیریتی نیست دیگه، دوستان میخوان همه امکانات برای یه تیم باشه!
  • هاشم IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    1 1
    سلام برادر قربانزاده به داد استقلال برسید این تیم دوئسال هست که در آسیا نیست چرا
    • رضا IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      2 2
      بخاطر شاهکار همین آقای قربانزاده و سایر پرسپولیسی های منفور که در راس مدیریت وزارت پرسپولیس قراردارند!!
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    3 0
    این ها همه بازی هست وقتی در فروردین ماه از همراه اول خواستند که برای پرداخت بدهی استرا به استقلال پول بدهد مدیر عامل همراه اول تاکید داشتند که تا فصل تمام نشود پولی پرداخت نمی‌شود .از این بازی ها زیاد هست همان طور که قرار داد نکونام گم شده میشه بچه قرار داد را برداشته باشد
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    1 0
    استقلالیها ک عاشق آجرلو و حاج فتل بودن ک همچین گندی زدن .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس