کد خبر 15093
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۰

جلسه صدور پروانه نمايش دوشنبه 24 آبان‌ماه برگزار شد و شورا در اين جلسه قرارداد نمايش عمومي "آتشکار" را که يک فيلم مستهجن است و با واکنش هاي اعتراضي در جشنواره فجر مواجهه شد را ثبت کرد.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، جلسه شوراي صنفي نمايش دوشنبه 24/8/1389 با حضور نمايندگان انجمن سينماداران ايران محمدرضا صابري، فرشيد موتمني، غلامرضا فرجي، رامين نصيري و نمايندگان تهيه‌کنندگان عبدالله عليخاني،علي سرتيپي، محمد احمدي و نماينده کارگردانان محمد درمنش و نماينده مدير کل ارزشيابي و نظارت سينماي حرفه‌اي داريوش ميرزايي تشکيل شد. شوراي صنفي نمايش مواردي را به شرح زير بررسي و تصويب کرده است.
- محمد درمنش به عنوان نماينده اصلي و عليرضا اميني به عنوان علي البدل از سوي مدير عامل خانه سينما محمدمهدي عسگرپور به شورا معرفي شدند.
- درخواست معاونت فناوري ارتباطات و اطلاعات آموزشي (آقاي کفاش) در خصوص اختصاص سه سالن سينما فلسطين براي برگزاري جشنواره تصوير استاندارد از مورخ 10/9/89 لغايت 14/9/89 در شورا مطرح شد و مورد موافقت قرار گرفت.
- نامه مدير کل ارزشيابي و نظارت سينماي حرفه اي در خصوص اختصاص سالن‌هاي سينما سپيده يک و دو به مرکز گسترش سينماي مستند مطرح شد و شورا موافق کرد.
- آقاي بيژن پورمروت يکي از مالکين سينما ميلاد تهران پيرامون مشکلات فعلي سينما ميلاد با توجه به افتتاح سالن شکوفه در شورا حضور يافتند و پيشنهاد کردند که سينما ميلاد با سينماهاي ناهيد و پيروزي فيلم اکران نمايد و سينما شکوفه اکران نکند که شورا مقرر نمود هفته آينده تصميم گيري و اعلام مي‌نمايد.
- آقايان محمدي و شعباني (تهيه‌کننده و پخش‌کننده) در خصوص اکران فيلم سينمايي "عصر روز دهم" و درخواست بنياد سينمايي فارابي و اداره کل ارزشيابي و نظارت سينماي حرفه‌اي مبني بر اينکه تهيه کننده فيلم به گونه‌اي برنامه‌ريزي کند که عمده اکران فيلم ياد شده در ماه محرم باشد، درخواست راه حل مناسب به دليل فروش بالاي "ملک سليمان" و اکران بعدي فيلم "نفوذي" را از شورا نمودند.
منوچهر محمدي در مورد دو نوبت ديدار خود با عليرضا سجادپور و يک ديدار با سيداحمد ميرعلايي اضافه کرد اداره کل نظارت و بنياد فارابي پيشنهاد مي‌دهند که فيلم "نفوذي" با فيلم "عصر روز دهم" جابه جا شوند اما منوچهر محمدي خود سه گزينه زير را ارائه کرد:
1- اکران آزاد و شوراي صنفي حمايت نمايد 2- جابه جايي با فيلم "نفوذي" 3- در برنامه سال 90 برنامه دوم اکران شود. شورا مقرر کرد با توجه به اينکه هر دو فيلم "نفوذي" و "عصر روز دهم" در يک گروه قرار دارد وي شخصا موضوع را پيگيري و نتيجه را به شورا اعلام کند.
- قرارداد فيلم سينمايي "آتشکار" در گروه عصر جديد بعد از فيلم "آدمکش" درشوراي صنفي ثبت شد.
- مقرر شد شورا در جلسه هفته آينده نسبت انتخاب رئيس، نايب رئيس و سخنگو اقدام کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس