به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه خود با اشاره به بیانیه کشورهای حاشیه خلیج فارس و روسیه درباره جزایر سه گانه ایران، در توئیتر نوشت:

مجلس شورای اسلامی مطالب بیانیهٔ مشترک کشورهای حاشیهٔ خلیج فارس و روسیه، درخصوص جزایر سه‌گانهٔ ایرانی را قویاً رد می‌کند. تمامیت ارضی ایران با خون صدها هزار تن از پاک‌ترین و شجاع‌ترین جوانان حفظ شده است و ما دراین‌باره با هیچ طرفی مماشات نمی‌کنیم.

روسیه که خود قربانی توسعه‌طلبی‌های بی‌حدوحصر ژئوپلتیکی غرب و ناتو و در حال نبرد علیه آن است، نباید به برنامهٔ ژئوپلتیکی غرب برای بی‌ثبات‌سازی خلیج فارس کمک کند، آن‌هم درحالی‌که ایران تنها ضامن ثبات در خلیج فارس و خنثی‌کنندهٔ برنامه‌های خطرناک غرب در این منطقهٔ حساس است و اما تاکید می‌کنم که از توطئۀ رسانه‌ها و افراد وابسته به ناتوی رسانه‌ای غرب نیز نباید غافل شد.

از کسانی که در طول ۴ دهۀ گذشته دفاع از حریم امنیت کشور را کم‌اهمیت جلوه می‌دادند، به هیچ وجه پذیرفته نیست که اکنون به‌یک‌باره نگران تمامیت ارضی ایران شده باشند.

قالیباف: درباره تمامیت ارضی ایران با هیچ طرفی مماشات نمی‌کنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 11
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    10 3
    یه حرف پخته ازت شنیدیم دمت گرم ژنرال
  • کر لر IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    5 4
    گور پدر روسیه
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    0 0
    آفرین ولی !وظیفه تک تک شما روسگرایان وطنی به عنوان خادمین کاخ کرملین جانفشانی در راه ارباب پوتین است در نبود واگنر به جبهه های جنگ اوکراین بشتابید و به عنوان مدافعان کرملین بجنگید که اگر خدای نخواسته شکستی برای روسیه در این معرکه حاصل شود هیمنه ارباب برای مدت های طولانی و شاید همیشه به باد فنا خواهد رفت و بی سرپرست خواهید شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس