پیکان برنامه‌ای برای معاوضه مدافع تیم ملی با دروازه‌بان استقلال ندارد

باشگاه پیکان برنامه‌ای برای معاوضه مدافع ملی پوش خود با دروازه‌بان استقلال ندارد.

به گزارش مشرق، در شرایطی که سامان فلاح اکنون همراه با تیم ملی امید در اردوی ترکیه حضور دارد، مباحث مختلفی درمورد انتقال این مدافع از پیکان منتشر می‌شود.

باشگاه پیکان از همان ابتدا طبق مصوبه هیات مدیره خود مبلغ رضایت‌نامه فلاح را بین ۲۵ تا ۳۰ میلیارد تومان عنوان کرد. در هفته‌های اخیر نیز چهار باشگاه سپاهان، استقلال، گل‌گهر و تراکتور با ارسال نامه‌ای خواستار جذب او شدند. هرچند سپاهان پس از جذب هادی محمدی، انصراف خود را از ادامه پیگیری برای به خدمت گرفتن فلاح اعلام کرد.

استقلال نیز ابتدا پیشنهادی ۱۰ میلیارد تومان را به پیکان ارائه کرد که این موضوع با مخالفت خودروسازان همراه شد. در ادامه علی خطیر به صورت شفاهی از ابراهیم شکوری درخواست کرده حاضر است در ازای جذب مدافع ملی‌پوش، علیرضا رضایی، دروازه‌بان دوم استقلال را به پیکان بدهد و مبلغی را نیز پرداخت کند که این پیشنهاد نیز مورد موافقت قرار نگرفت. هرچند در این زمینه استقلال نامه رسمی به باشگاه پیکان ارسال نکرده اما در همین مذاکره شفاهی، شکوری به سرپرست استقلال اعلام کرده این باشگاه با توجه به نفرات جوانی که در لیست خود دارد، نیازی به حضور بازیکنان جوان تیم‌های دیگر ندارد و البته برای کسب درآمد، فقط در ازای دریافت مبلغ موردنظرش فلاح را خواهد فروخت.

در حال حاضر ۲ باشگاه تراکتور و گل گهر مذاکرات خود را برای جذب فلاح با مدیران پیکان ادامه می‌دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس