کد خبر 1508268
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۹

به گزارش مشرق، یکی از فعالان توئیتری با انتشار تصویری که این روزها در رسانه‌ها از زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین سر و صدای زیادی به پا کرده است متنی با عنوان حکایت غربگرایان و قهرمانان پوشالی منتشر کرد:

این موجود حقیر، روزی قهرمان و الگوی غربگراها و اصلاح طلبان ایرانی بود؛ در وصفش، داستان سرایی میکردند و برای همراهی با او، عکس پروفایلشان را به رنگ پرچم اوکراین در می آوردند و از همه بدتر اینکه حسرت داشتن رئیس جمهوری چون او را میکشیدند؛ امروز اما، نه تنها سران ناتو به او پشت کرده و خفتش میدهند، که غربگراهای ایران نیز همراستا با آنها، قهرمانشان را فراموش کرده و دیگر برای او و مردمش، مرثیه نمیخوانند؛ از تمجیدها و داستانهای اسطوره ای هم اثری نیست! از داستان زلنسکی که بگذریم، این مشی اصلاح طلب جماعتِ بی مبنا و بی هویت است؛ گویی اینها قبیله ای هستند که به هیچ کس و هیچ چیز، حتی اعتقادات خودشان هم هیچگاه پایبند نبوده و مثل آفتاب پرست مدام رنگ عوض میکنند! به قهرمانان پوشالی شان اگر نگاهی کنید، به خوبی به افکارشان پی خواهید برد. زمانی برای انتخابات آمریکا و پیروزی بایدن، نذر و نیاز میکردند اما حالا نه حرفی از او میزنند و نه از اتفاقات خوشایندی که قرار بود با آمدنش برای ایران رقم بخورد؛ آنزمان اصرار داشتند که تنها ناجی ایران بایدن است اما دیگر کجاست آن شعارهای فریبنده و پر رنگ و لعابشان برای بایدن مهربان؟ یا زمانی که آمریکا از افغانستان فرار کرد و این کشور به دست طالبان افتاد، ناگهان عاشق و شیفته احمد مسعود شدند و قرار بود تیپ اصلاحیون راه انداخته، راهی پنجشیر شوند و کنار قهرمانشان با طالبان بجنگند! اما اگر امروز از آنها بپرسی احمد مسعود کجاست، اظهار بی اطلاعی میکنند و بی تفاوت میگذرند!

بله دوستان! تمام قهرمانهای پوشالی غربگداهای ایرانی فقط از این جهت مهم و قابل دفاع اند که با هواداری از آنها میشود خلاف جهت جمهوری اسلامی حرکت کرد و با آن و سیاستهای راهبردی اش مقابله کرد؛ وگرنه غربگرا کجا و قهرمان بازی کجا؟ این موجودات بی وطن تنها دنباله رو منافع اربابشان هستند و در ضدیت با جمهوری اسلامی حاضرند از هر دلقکی حمایت کنند! افسوس برای کسانیکه آگاهانه یا ناآگاهانه دنباله رو این جماعت آفتاب پرست هزار رنگ اند و در آخر اینکه بیچاره زلنسکی که حتی از هوادار هم شانس نداشت!

حکایت غربگرایان و قهرمانان پوشالی!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    0 0
    احسنت ،دقيقأ همینطوره!! بسیار دقیق وضعیت این غربگداها رو توضیح دادین، ممنون!!!
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    5 1
    پیشنهاد می شود افسادطلبان و بقیه غربگدایان در قالب حزبی به نام "سینا" دسته بندی شوند [شامل نااهلان+نامردان+نابخردان+ناکسان+ناجوانمردان+نامسلمانان+ناواردان+و...]!!!
  • مسعود دیپلمات IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    0 0
    وَاتَّخَذُوا مِنْ دُونِ اللَّهِ آلِهَةً لِيَكُونُوا لَهُمْ عِزًّا ﴿۸۱﴾ و (زلنسکی)به جاى خدا معبودی(ناتو را) اختيار كرد تا براى او [مايه] عزت باشد كَلَّا سَيَكْفُرُونَ بِعِبَادَتِهِمْ وَيَكُونُونَ عَلَيْهِمْ ضِدًّا ﴿۸۲﴾ نخیر چنين نیست! به زودى [آن معبودان] بندگی او را انكار کرده و دشمن او مى‏ گردند
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    1 3
    پس وظیفه تک تک شما به عنوان خادمین کاخ کرملین جانفشانی در راه ارباب پوتین است در نبود واگنر به جبهه های جنگ اوکراین بشتابید و به عنوان مدافعان کرملین بجنگید که اگر خدای نخواسته شکستی برای روسیه در این معرکه حاصل شود هیمنه ارباب برای مدت های طولانی و شاید همیشه به باد فنا خواهد رفت و بی سرپرست خواهید شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس