التهاب شبانه در رختکن پرسپولیس/بازی «آنفالو»!

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس پاسخ سرپرست تیمش را داد و وارد درگیری لفظی با او در فضای مجازی شد.

به گزارش مشرق، افشین پیروانی در حاشیه تمرین دوشنبه پرسپولیس با خبرنگاران گفت و گو کرد که بخشی از این صحبت‌ها پیرامون رفتار علیرضا بیرانوند در نقل و انتقالات تابستانی بود.

سرپرست پرسپولیس ضمن رد رفتارهای بیرانوند در فسخ قرارداد با پرسپولیس و سپس مذاکره با استقلال تهران گفت: «بیرانوند قرارداد سال گذشته‌اش را می‌گیرد. این کار را کرد به پولش برسد. او اشتباه کرد. همین جا هم می گویم او اشتباه کرد. قطعاً خیلی بیشتر تلاش می‌کند تا جبران کند. او نفر اول گلرهای ایران است. اشتباه کرد اما در حال حاضر دنبال جبران است. ما ۱۰ نفر مثل بیرانوند داریم.»

جملاتی که بیرانوند پس از پایان تمرین خواند تا در فضای مجازی شروع به پاسخ دادن کند. او با انتشار استوری در صفحه شخصی اش عنوان کرد: «بعضی ها که نمیدونم دنبال چی هستن میگن توی فصل جدید باید خودمو نشون بدم مگه من بازیکن ۱۸ ساله یا جدید پرسپولیس هستم…»

او که ابایی از آوردن اسم پیروانی و انتقاد از او نداشت در ادامه نوشت: «… امروز هم افشین خان که من خیلی دوستش دارم گفت که باید هواداران منو ببخشن. مگه من چیکار کردم جز اینکه برای دریافت پولم دوبار نوتیس دادم…»

التهاب شبانه در رختکن پرسپولیس/بازی «آنفالو»!

انتشار همین استوری باعث تماس‌های مختلفی با بیرانوند شد تا دروازه بان تیم ملی ایران آن را حذف کند اما این کار را نکرد تا بازی مجازی اش بار دیگر با «آنفالو» کردن پیروانی آغاز شود.

التهابی که در رختکن پرسپولیس به وجود آمده است تا این تیم قبل از اردوی پیش فصل ترکیه با مواردی روبرو شود که تا کنون به طور صریح رسانه‌ای نشده بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    5 2
    آخه بیرو مال نظر دادنه؟؟؟؟؟
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    13 2
    یک مشت مفتخور بی خاصیت
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    10 2
    همشون سر و ته یه کرباسن. یه مشت درب و داغون و بی ظرفیت که پول مفت خوردن جفتک میندازن. خوبه شما مخترع، مبتکر، ابن سینا، ابوریحان، پاستور یا انیشتن نشدین وگرنه کی میخواست از خجالتون در بیاد. از قدیم گفتن خدا خر رو شناخت بهش شاخ نداد وگرنه هم لگد میزد هم شاخ.
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    4 0
    همونطور که یک میلیون یوروی رادوشوویچ رو که برای فصل بعدش بود، دادن( بدون دردسر و بدبختی، بدبختی برای استقلاله!) و تو یه نیم فصل آقای گل خارجی لیگ ایران و ژاپن رو با هم خریدن و رفتن از لیگ برتر انگلیس لوکادیا رو خریدن و توی لیگ هر کی ستاره میشه، بدون محدودیت پرسپولیسیه و قراردادهای بازیکنای پرسپولیس صد در صد پرداخت میشه و یحیی دنبال بازیکن میلیون دلاریه، 90 میلیارد بیرانوند رو هم دادن! ضمن اینکه اسنادی که قراره از تو سازمان لیگ و کمیته داوران و خصوصی سازی و ... دربیاد که بیرانوند 15 میلیارد بسته، به دلیلی اینکه کلا این دوستان برای پرسپولیس کار میکنن، سندیت نداره! سند رای دادگاهیه که میگه باید یک میلیون یوروی ناقابل به رادوشویچ، 500 هزار یورو به بودیمیر و دو سال بعد از اینکه به روز 80 میلیارد دادید همین بیرانوند برای 10 میلیارد شکایت میکنه یه 15 میلیاردی از توش درمیاره!!!
  • رضا IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    1 0
    خدایا این بسواد هم ملت رو گیر آورده رفته با پرسپئلیس فیخ کرده اومده با مدیرهای استقلال صحبت کرده بابت 90 میلیارد بعد میگه این چند روز به من سخت گذشت آخه سخت چی؟ دنبال این بودی که مبلغ قراردادتو بالا ببری و پول مفت از بیت المال بگیری دنبال طلب و پول و بازارگرمی بودی سخت چی بهت گذشت ؟ به ملت بیچاره سخت گذشت نه به تو که دنبال پول بودی . به شعور مردم توهین نکن
  • م IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    1 0
    سرتاپای فوتبال ایران فساد است و فساد. که فقط به فکر منحرف کردن ذهن جوانان از آینده نگری و پیشرفت خودشان با یه مشت انسان ها ی بی خاصیت
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    4 1
    پیروانی اگه درایت و مدیریت داشت همش نمیزد . پیروانی به درد پرسپولیس نمیخوره. بیرانوند هم مثل بقیه پولکی هست.همه که محمد انصاری و وحید امیری نیستند
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    1 1
    بیرانوند را تا دیر نشده و افتضاح به بار نیآورده بعد از تسویه حساب از پرسپولیس بیرون کنید! او ظرفیت اخلاقی حضور در تیم باشخصیت پرسپولیس را ندارد.
  • علی IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    3 0
    موضوع که تموم شده بود. هر چند بیرانوند یه جورایی از چشم هوادارا افتاد ولی پیروانی هم به عنوان مسئول تیم نباید آتیش به این خرمن میزد. نه بیرانوند کارش درست بود و نه پیراوانی که تو این مقطع دارن تیم رو بهم میریزن. به نظر من الآن حضور پیروانی و ادامه کارش تو تیم ریسکش بالاست. چون تا بیرانوند تو بازی های لیگ و آسیا اشتباه کنه، پیروانی می خواد از خجالتش دربیاد و تیم در نتیجه به حاشیه بره!
    • علی IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
      1 1
      چاه مزن بهر کسی.حکایت الان پرسپولیس هست.با اینکه بی دغدغه بدون هیچ نگرانی مالی قرارداد بستن پول دادن.استقلال رو هوا نگه داشتن پول ندادن از اسیا حذف کردن بازم خودشون خودشون رو میبرن حاشیه .دیگه چقدر دولت میخواد حمایت تون کنه؟انگاری امسال هم از وی ای آر خبری نیست بالاخره دکان خیلی بسته میشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس